|

زنِ رونالدو حوری بهشتیه و خوووشگلترین دُخی عرب پیگیره کریس؛ جورجینا چه شکاره!

در حالی که جورجینا ناراحتی عجیبش از رونالدو رو اعتراف کرده دو چهره شاخ عرب از رونالدو خوششون اومده و حسابی در تلاش واسه بدست آوردنش هستند.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- ظاهرا تو دنیای فوتبالی ها رقابت سنگینی دیده میشه مِن باب اینکه هر روز اخباری جدید از تعدادیشون که تازگیا بولد شدن می شنویم و می بینم. قطعا یکی از مهمترین اونها کریستیانو رونالدو بازیکن پرتغالی هستش که این روزا در النصر عربستان بازی میکنه و تو شهر ریاض نیز زندگی! رونالدو یک ماهی میشه که به حضورش در فوتبال اروپا خاتمه داده و علاقمنده تا خاورمیانه رو هم تجربه کنه که البته این علاقه از مبلغ بالایی که بهش پیشنهاد شد سرچشمه میگیره! رونالدو با رقم قرارداد 500 میلیون یورو برای دو و نیم سال رکورد دار شد و حالا لایف استایل رویایی و بهشت طوری برای خودش و خونوادش فراهم کرده.

از این ها که بگذریم و برسیم به جورجینا رودریگز باید بگیم که این دختر اسپانیای که حدودا هفت سالی میشه با رونالدو زندگی مشترک و رل طور داره، در دیده شدن کریس تاثیر خیلی خیلی زیادی داشته. البته که قطعا برای بولد شدن یک مرد در دنیای حواشی زنی قدرتمند وجود داره که جنجالاتی رو میسازه و آقارو میبره بالاتر! هرکجا که اسم از مد و مدلینگ میاد جورجینا از صدر جدولی هاست چرا که در طول این چند سال و کنار رونالدو بودن باعث شد تا این دختر 28 ساله چنین پیشرفت داشته باشه و حالا شاخ بشه!

georginagio_331067590_1199461384023595_359394140829058690_n

ناراحتی جورجینا از کریس! وقتی خانوم از رونالدو داره رنج میبره!!

قطع به یقین وقتی اسم از عربها میاد برای رسیدن به هدفشون بهترین شرایط رو میسازن و اصلا قصد اصلی از آوردن رونالدو به عربستان نیز همین بود تا این کشور هر چه بیشتر به دنیا شناخته بشه و دائما اسمش بیوفته بر سر زبونها. 

شاید تو زمان کرونا شنیده باشین که رونالدو مالک جزیره مادیرا هستش و اون تایم دست همسر و فرزندانش رو گرفت و رفت جزیره تا مبادا درگیر این ویروس بشن!! قطعا داشتن چنین پدری هیچ آرزویی رو تو دل بچهاش نمیذاره و برای اونها هرچه که در این دنیا هست، فراهمه! 

کریس صاحب پنج فرزنده که مادر چهارتاشون جورجینا هستش و پسر اولی مادری گمنان داره! اما جورجینا رودریگز در رابطه با همسرش تنها یک ناراحتی داشت که در نوع خود جالب به نظر میاد!!

جورجینا و پسر رونالدو
جورجینا و پسر رونالدو

جورجینا در مصاحبه جدیدش به اینکه کریس پدری فوق العاده هستش و بهترین شوهری که تو رویاهاش میدیده نیز هست، اشاره کرد اما خانوم خانوما انگاری از موضوعی عجیب در کنار رونالدو رنج میبره!!

این دختر اسپانیایی در مورد این موضوع به اسپورت ویک گفت: "کریستیانو پدری فوق العاده برای تمام بچه‌ها است. او همچنین بهترین شوهری است که می‌توانستم در رویاهایم ببینم. اما واقعیت این است که او هرگز در خانه آشپزی نمی‌کند. پس از این که تمام صبح به تمرین مشغول است دوست دارد بشقاب غذای گرم و خوشمزه‌ای روی میز برایش آماده باشد. ما آشپز داریم، اما من هم گاهی آشپزی می‌کنم."

georginagio_241367256_200118902102990_5449490746242580853_n

خواستگاری خوشگل ترین دختر عرب از رونالدو! و البته شرطی عجیب!

اما از این ها گذشته ظاهرا بحث عشق و عاشقی میون بازیکنا زیاد شده که البته این موضوع از سوی آقایون نبوده و اینبار بانوانی هستند که شیفته فوتبالیست هایی همچون گاوی و رونالدو میشن! گاوی جان که ناخواسته و از راه دور دل دختر پادشاه اسپانیا رو برد و حالا نیز نوبت به کریس رسیده چرا که به تازگی دختر شایسته کشور بحرین تو مصاحبه ای اعلام کرده مایله تا رونالدو رو از نزدیک ببینه و باهاش ازدواج کنه! این در حالیه که برگای همه ریخته چرا که شیلا سبت در این مصاحبه گفته مشکلی نداره که زن دوم کریس بشه و از اینکه با زنی دیگر در یک خانه زندگی کنه هم احساس ناراحتی نداره و مشکلی درش نمی بینه!!

اما انگاری خانوم خانوما هنوز نیومده برای این ستاره 38 ساله شرط و شروطی هم داشته و گفته تنها درخواستش اینه که کریستیانو رونالدو اعلام کنه مسلمان شده!!!!!

shailasabt_225372189_598291704472681_6360185241972535798_n

و اما پرنسس دبی در تلاش برای به چنگ آوردن رونالدو!!

البته که این چهره تنها عاشق رونالدو نیست و همین چند وقتی پیش هم شیخه ماهرا شاهزاده اهل دبی نیز اعتراف کرد که از قبل شیفته رونالدو بوده و حالا که این ابَر ستاره به نزدیکی ایشون اومده درخواستش رو اعلام کرده و اما این چهره سلطنتی مشخص نیست که مشکلیییی با زن دوم شدن داره یا خیر!!

Sheikha-Mahra-Khatoon

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حسن ارسالی در

    من مادربزرگم عاشق رونالدو ست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها