|

وقتی جورجینا از چشای مرواریدیش پول میچکه؛ خانم تو عربستان از رونالدو بارداره؟

Georgina Rodriguez shayanews

یکی از تازه ترین فعالیت های جورجینا انعقاد قرارداد با یه برند لوکس عربستانی هست که تو زمینه لنزهای رنگی چشم فعالیت میکنه

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- تو عربستان اوضاع کاملاً برای رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگز خوب داره پیش میره و حتی میشه گفته شرایط بهتر از اون چیزی که خیلی ها پیش بینی کرده بودند. رونالدو که تو لیگ عربستان عملکرد خیلی خوبی داره و با گل ها و پاس گل هاش عملکرد تاثیرگذاری برای تیمش داره و حسابی تو کورس قهرمانی هستند. جورجینا هم که به تازگی مستند جدیدش تو نتفیلیکس اکران شده و سیل پیشنهاد های کاریه که به سمتش روانه میشه!

586

وقتی جورجینا تو عربستان از چشاش هم پول درمیاره!

جورجینا یه سوپر مدل بین المللی است و همه برندها آرزو می کنن که بتونن با ایشون همکاری داشته باشن. این علاقه زیاد برندها به نامزد رونالدو باعث شده که ایشون در زمره گرون ترین مدل های تبلیغاتی قرار بگیره. به تازگی یک برند مطرح عربستانی که در زمینه تولید لنز های چشم رنگی فعالیت می کنه با جورجینا قرارداد همکاری منعقد کرده و خانوم رو با چشای رنگی لنزی آورد جلوی لنز عکاساش و تصاویر جذاب جورجینا رو خیلی سریع تو فضای مجازی وایرال کرد.

gorgina 1

gorgina 2

گفتنی این همکاری برای هر دو طرف از جهاتی اولین بود. در واقع اولین همکاری رسمی جورجینا رودریگز با یک برند سعودی بود و از اون طرف هم اولین همکاری لنز AMARA با یک مدل جهانی بود.

 تبلیغ نیمه برهنه نامزد در ماه رمضان!

جورجینا فعالیت های تبلیغاتیش رو تو عربستان حسابی توسعه داده و انگار علاوه بر آمارا با سایر برندها هم قرارداد امضا کرده. فعالیت های تبلیغاتی رونالدو تو عربستان دو جنبه متفاوت داره. خانوم تو تبلیغ برای لنز آمارا لباس سبز پوشید که همرنگ پرچم عربستان بود و حسابی سعودی هارو به وجد آورد.

البته جورجینا تو همین تبلیغاتش به ساز سعودیا نمیرقصه و مثلاً تو تازه ترین فعالیت تبلیغاتیش که مربوط به معرفی یه برند عطر و ادکلن بود و این ویدیو اون تو ماه رمضان ضبط و تولید شده است جورجینا با لباس نیمه برهنه ماه رمضان رو به مسلمانان تبریک گفت که حسابی با واکنش های منفی تو عربستان مواجه شد.

وقتی رونالدو خانوم بچه هاش رو برای زندگی تو عربستان وِفق میده!

بچه های جورجینا و رونالدو در حال یادگیری زبان عربی هستند. در ماه جاری خانوم مدل ویدئویی از آواز خواندن دو دختر جوان به زبان عربی را به اشتراک گذاشت. رودریگز این ویدئو را به زبان اسپانیایی و با تگ کردن رونالدو به اشتراک گذاشت و عنوان کرد: «دختران ما قبلاً به عربی می‌خوانند».

رودریگز به تازگی و بعد از اینکه شایعاتی درباره آزار و اذیت بچه هاشون تو مدارس عربستان منتشر شده بود در بیانیه ای گفت: فرزندان ما در مدرسه ای فوق العاده با متخصصان فوق العاده درس می خوانند. ما واقعاً از کارهای شگفت انگیزی که آنها برای ما به عنوان خانواده، به عنوان والدین و در سطح شخصی انجام می دهند، قدردانی می کنیم.

ویدیویی که جورجینا از آموزش عربی دخترش منتشر کرد

وقتی جورجینای کریس بعد کارداشیان حالا به آنجلینا تشبیه شد!

جورجینا اخیراً فصل دوم مستندهای خود در نتفلیکس را با نام «من جورجینا هستم» افتتاح کرد. این نمایش بینشی از زندگی او می دهد، جایی که او تمام داستان های ناشنیده زندگی خود را روایت می کند و در واقع کاربران اینترنت توانستند سبک زندگی بسیار مجلل جورجینا رو ببینند.

بعد از اینکه این مستند پخش شد یکی از کارشناس دیجیتال مارکتینگ در گفتگو با شبکه اسپانیایی جنبه های مالی زندگی خانوم مدل را بررسی کرد. پرز گفت: جورجینا یک سلبریتی در سطح آنجلینا جولی است چرا که رودریگز سفیر بسیاری از برندها است و محاسبه رقم دقیقی که او از آنها به دست می آورد غیرممکن است. چرا که او یک قرارداد محرمانه با آنها امضا می کند.

60e793cc23eb3

پرز در ادامه توضیح می‌دهد: «او یک رهبر طبیعی است، و اگرچه به خاطر رابطه‌اش با کریستیانو رونالدو شناخته شد، اما خیلی زود فهمید که چگونه کسب و کار خودش را داشته باشد و آن را توسعه دهد حتی در عربستان!

این اظهرنظر درحالی بیان شده که مدتی پیش یکی از نامزدهای سابق رونالدو به نام گالاردو که 8 ماه با کریس بود در مورد جورجینا رودریگز اظهار نظری عجیبی کرد و پستی جورجینا رو حسابی مورد انتقاد قرار داد و مدعی شد که او از طریق جراحی های زیبایی، خود را شبیه کیم کارداشیان کرده است!

kim-geo (1)

شوخی عجیب جورجینا با آقاشون!

جورجینا رودریگز پست جدیدی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. این پست مربوط به تصاویر گردش او به همراه رونالدو و فرزندانشان با یک کشتی تفریحی بود که واکنش‌های مختلفی را نیز به دنبال داشت. جورجینا در یکی از این عکس‌ها دست به یک شوخی جالب با رونالدو زده و ماسکی از چهره او را روی صورتش قرار داده است.

OvxLn4Yx0RYY

وقتی جورجینا میخواد تو عربستان هم مادر بشه

جورجینا در تازه‌ترین مصاحبه خود اعلام کرده که دوست دارد فرزندان بیتشری با رونالدو داشته باشد.

جورجینا، نامزد آرژانتینی کریستیانو در این خصوص گفت: علاقه‌ زیادی‌ دارم که بازهم بچه‌دار شویم اما کریستیانو معتقد است که فعلا دست نگه داریم. رونالدو وظیفه پدری خود را به بهترین‌ شکل ممکن انجام می‌دهد و افتخار می‌کنم که کنارش هستم. هرزمانی او بخواهد من امادگی‌اش را دارم که بیک فرزند دیگر داشته باشیم.

659

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها