|

زیباترین بازیگران زن ایرانی که باهم کارد و پنیر شدن؛ نزدیک بود گیس و گیس کشی بشه!

خانوم های بازیگر گاهی اوقات باهم یا از روی حسادت و یا سایر موارد درگیری پیدا می کنند که در این مقاله چندتایی رو بررسی می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- حسادت و رقابت حس مشترک خیلی از آدم هاست و این ویژگی علی الخصوص تو خانوم ها کمی بیشتر است و حتماً تو زندگی روزمره و بین اطرافیان هم شاهد بودیم که گاهی دو تا خانوم نسبت به هم حسادت می کنند و شاید در اکثر مواقع این حسادت در خفا باشه و کسی متوجه نشه اما هستند موارد معدودی که این حسادت به قدری زیاد میشه که عیان میشه و بین دو نفر درگیری غالباً لفظی و گاهی اوقات به گیس و گیس کسشی هم منجر می شود.

بین اهالی سینما هم گاهی اوقات این حس حسادت آشکار می شود و به فضای مجازی هم درز پیدا می کند. ما در این مقاله خانوم های بازیگر زیبایی رو مورد بررسی قرار می دهیم که یا به خاطر حسادت یا بنا به دلایل دیگری باهم اختلاف پیدا کردند و کارشون به بحث و جدل و بیانیه دادن کشید و ههمه در فضای مجازی شاهد و ناظر این حواشی بودند.

- نیوشا ضیغمی و شیلا خداداد؛ دعوا سر دماغ!

گفته می شود خانم خداداد زمانی آدرس جراح بینی نیوشا ضیغمی را از ایشان سوال کرده و این هنرپیشه هم دکتر سرکارات را به خداداد معرفی کرده و اینگونه باب آشنایی میان خانم خداداد و دکتر سرکارات باز شد و سرانجام این آشنایی به ازدواج ختم شد.

سال ها گذشت تا اینکه اخیراً نیوشا ضیغمی اعلام کرد که چندان از نتیجه عمل بینی اش رضایت نداشت و آنطور که خودش در صفحه اینستاگرامی اش اعلام کرده بود به خاطر ناموفق بودن عمل اولیه مجبور به پیوند غضروف بینی شده بود.

ویدیویی که نیوشا ضیغمی از عمل دوم بینی اش منتشر کرد

هر چند که نیوشا هیچ گاه به طور مستقیم درباره جراح اول بینی اش یعنی دکتر سرکارات حرفی نزد اما خوب همه می دونستند که خانوم داره به شوهر شیلا خانوم کنایه می زنه! بعد از اینکه نیوشا حسابی آتیش سزوند نوبت به شیلا خانوم خداداد شد که در دفاع از همسرش وارد گود اینستاگرام بشه و ایشون لیستی بلند بالا از مدارک و افتخارات فرزین خان رو تو صفحه شخصی خودش منتشر کرد و اینجوری خواست جواب دندون شکنی داده باشه به نیوشا خانوم ضیغمی و همه منتقدان دکتر سرکارات.

شیللا

بهاره رهنما و شقایق دهقان؛ یاری دیروز که شدن دشمن امروز!

شاید اگه از یه خانوم بخواهیم دو نفر رو که باهاشون بیشترین رقابت و چشم و هم چشمی و یه کوچولو حسادت نسبت بهشون داره رو معرفی کنه گزینه اول بیشتر خانم های متاهل جاری یه به قول قدیمی ها یاری باشه. این قاعده بین خانوم های بازیگر هم صدق می کنه نمونه هم اگه می خواید بهاره رهنما و شقایق دهقان! دو بازیگری که همسران سابق پیمان و مهراب قاسمخانی بودند و حتی زمانی تو یک ساختمان زندگی می کردند اما بنا به دلایلی که اصلاً به ما ربطی نداره اول پیمان و بهاره از هم جدا شدند و بعد از چند سال شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی متراکه کردند.

اما برسیم به دعوای این دو تا خانوم که البته بعد از پایان یاری گری شون اتفاق افتاد و به زمانی بر می گرده که بهاره خانم با صحبتی که درباره زحمت که کشیدن و اینکه باید حالا آرامش داشته باشن مطرح کرد و کسانی که بعد از 30 سال کار کردن نمی تون در رفاه مالی باشن از نظر بهاره خانوم بی دست و پا هستند کلاً فضای مجازی رو بر علیه خودشون شوروندن!

در اون اثنا و در حالی که همه بههاره رهنما رو مورد سرزنش قرار می دادند شقایق دهقان به قول شاعر آخرین ضربه رو محکم تر زد و با انتشار متن بلندی حسابی از خجالت جاری سابقش دراومد. مضمون پست اینستاگرامی شقایق دهقان این بود که پدرها و مادرهاىِ شریف و زحمتکشِ ما که عمرى جان کندند و هیچ وقت آسایش سهمشان نشد! آدم دلش میخواهد زمین دهن باز کند و آدم را ببلعد!

بعد از پست شقایق بهاره رهنما که انگاری حسابی حرصش درآمده بود استوری منتشر کرد یجورایی شقایق را حسود خطاب کرد.

340379_849

دعوای بهنوش بختیاری و ریحانه پارسا؛ وقتی پای یک پسر درمیان است!

دعوای ریحانه پارسا و بهنوش بختیاری از آنجا شروع شد که بهنوش بختیاری در پیامی متنی در صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا در قالب کامنتی برای او نوشت: "ریحانه جان روزی بهت گفتم: وارد این حرفه شدی مواظب خودت باش. الان با دیدن فیلم های کشف حجاب و نامتعارفت متوجه شدم کاش خودم رو سبک نمی‌کردم و دلسوزانه و خواهرانه برای دختری که ذاتش به دلم نشسته بود اصلا حرفی نمی‌زدم. بعضی حرفا قرار نیست هر آویزه گوش کسی بشه... حتما باید بری و تجربه کنی و سرت به سنگ بخوره تاببینی کسی که ببیست سال از تو به لحاظ حرفه‌ای جلوتره چی میگه."

Y2ZlNgnsW0At

ریحانه پارسا واکنش بسیار تندی به پست بهنوش بختیاری نشان داد. او بختیاری را بانوی ری اکشن خطاب و به بختیاری گفت: «چرا یک بار قید میلیون میلیون پولی که بابت مزون‌ها و سالن زیبایی که می‌روید «نوش جانتان» را نمی‌زنید؟» پارسا افزود: "چرا یکبار نمی‌گویید شب‌های زیادی این ۲۰ سال اشک ریختید، بقا به هر نحو را به فنا ترجیح دادید که فقط باشید؟ " پارسا افزود: «در واقع هر جا سخن از لایک بیشتر است نام شما می‌درخشد. من با افتخار دنبال لایک هستم، چون زاده نسل مدیا می‌باشم.»

ماجرای مرضیه برومند با مهناز افشار و مهریه میلیاردی اش!

مهناز افشار و مرضیه برومند این دو نام گرچه هر دو نام‌هایی شناخته‌ شده‌اند اما در حوزه کاری ربط چندانی به هم ندارند، با این حال، وقتی مرضیه برومند در نشست مطبوعاتی جشنواره تئاتر عروسکی، درباره مهریه مهناز افشار با عصبانیت حرف زد، این دو نام بارها و بارها در گزارش‌ها، خبرها و البته هجمه‌هایی که به مهناز افشار شد، کنار هم قرار گرفتند.

او که در نشست خبری جشنواره تئاتر عروسکی، از وضعیت بد تئاتر عصبانی بود گفته بود:‌ «متاسفم بودجه تئاتر مملکت، نصفش پشت قباله فلان خانم بازیگر است که زن یک مرد سیاسی شده است!»

بعد از این ماجرا سایت‌های خبری نوشتند که مهناز افشار در تماسی با مرضیه برومند به او گفته مهریه من ده شاخه گل نرگس است که اگر صلاح می‌دانید آن را هم تقدیم تئاتر ایران کنم. پیغامی که گفته می‌شد جواب تندی از سوی مرضیه برومند گرفت.

Marzieh_Baroumand_2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ۹ ارسالی در

    مطالب هنرپیشه ها جذاب بودممنون

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها