|

حیوون خونگی "نیوشا ضیغمی" اندازه قدشه؛ خانم دماغو مثل پشمالوش مینیاتوری کرد!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی بازیگر جذاب ایرانی است که به مرور با معروفیت هر چه بیشترش عمل های زیبایی صورتش هم بیشتر شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

نیوشا ضیغمی بازیگر معروف و خوشگل ایرانی است که ابتدای حضورش در سینما با بازی در فیلم "اخراجی ها" بود اما به مرور با بازی های مختلفی که اغلب هم نقش دختری خوشگل را داشت که پسری عاشق و شیفته اش شده مشهور و شاخ شد.

به گزارش«شایانیوز» نیوشا ضیغمی همسری پولدار دارد که همیشه هم همراه با شوهرش در مراسمات شرکت می کند. وی حالا در اینستاگرام 3.7 میلیون دنبال کننده دارد اما همانند رفیق جانش خانم بهاره رهنما دائم در حال فعالیت و انتشار پست و استوری های مختلف نیست.

این روز ها گربه داشتن بیشتر از سگ خانگی داشتن در میان خانم های بازیگر مد شده و این موضوع آنقدر زیاد دیده می شود که دیگر تبدیل به چشم و هم چشمی شده! همانطور که می دانید نیوشا ضیغمی چند عمل زیبایی روی صورتش انجام داده اما در ادامه تصوری را مشاهده می کنید از خانم بازیگر که بینی نسبت به قبل بزرگ و عمل نشده ای دارد و به قول کاربران گربه پشمالویش هم مثل بینی خانم بازیگر بزرگ است!

نیوشا ضیغمی

اما خانم خانما از آنجایی که تغییرات زیرپوستی و روپوستی های زیادی انجام داده است حالا به یکی از خوشگل های سینما تبدیل شده. نیوشا ضیغمی علاقه بسیاری به آرایش های غلیظ دارد اما حداقل مثل برخی از خانم های بازیگر از فیلتر های اینستایی استفاده نمی کند.

در ادامه تصویر کوبیده از نو ساخته نیوشا ضیغمی را مشاهده می کنید که در مقابل تصویر قبل، کاربران همیشه در صحنه، باز هم نظراتی متفاوت دادند و عده ای هم گفتند با کوچک شدن بینی خانم بازیگر حیوان خانگی اش هم کوچولو و مینیاتوری شده است!

نیوشا ضیغمی

وقتی طرفدار خانم بازیگر شیطونی میکنه!

نیوشا ضیغمی همسری پولدار دارد و با توجه به درآمد بالای خودش احتمال می رود که زندگی لاکچری هم داشته باشند. نیوشا خانم را همیشه با موهایی بلوند و روشن دیده ایم اما اینبار ظاهرا یکی از دوستدارانش خلاقیت به خرج داده و صورت خانم بازیگر را بر روی موهایی تیره فتوشاپ کرده است. این تصویر با وجود اینکه واقعی نیست اما با نظرات خوب زیاد کاربران همراه شد.

نیوشا ضیغمی

تبلیغات عجیب نیوشا برای درآمد

نیوشا ضیغمی سلطان تبلیغات عجیب و غریب است و سعی دارد تا خیلی ریز و شیک این کار را انجام دهد. البته او در صفحه شخصی خودش این کار را زیاد نمی کند و اگر هم انجام دهد همانند تبلیغ چمدان های یک برند، چند ساعتی آن را پست کرده و بعد برمی دارد. خیلی وقت ها هم مدل می شود و با حضور در مزون ها و قر و اطوار جلوی آینه تبلیغ آن پیج و یا مزون را انجام می دهد. در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که الهام حمیدی و نیوشا در آن دیگر خِبره شده اند.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی: مردم به ما فحش می دهند چون عقده ای هستند!

نیوشا ضیغمی بر این عقیده است که فحاشی مردم در کامنت ها به دلیل عقده درونی آن هاست که فکر می کنند اگر سر ما خالی کنند حس بهتری دارند.

او می گوید دلیل فحاشی مردم در پیج های سلبریتی ها به دلیل مطالعه کم آن ها می باشد اما این را باید در نظر گرفت که مردم در صورتی خشمگین شده و شروع به فحاشی می کنند که از طرف هنرمندان شناخته شده فخر فروشی و لاکچری بازی ببینند، آن هم در این شرایط سخت اقتصادی. وگرنه بازیگرانی هم هستند که خیلی هم محبوب کاربران و مردم می باشند و در نظرات 99 درصد کامنت های مثبت میگیرند!

نیوشا ضیغمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    عاشقتم نیوشا توی فیلم زن فرشتند عالی بودی♥️♥️😘😘

  • ناهید ارسالی در

    این دیگه چرا گربه داره ؟ من فقط بایدداشته باشم- فهمیدی ؟

  • ناشناس ارسالی در

    کاش نیوشا میگفت بینیشو کجا عمل کرده

  • ناشناس ارسالی در

    نیوشا خیلی خوبه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها