|

استایل جالب "بهنوش بختیاری" تو یه پارتیِ خفن؛ جمع دخترای شاخ و خوش پوش!

behnoosh bakhtiari shayanews

بهنوش بختیاری بازیگر معروف که خیلی هم قرتی تشریف دارن اینبار در میان دخترانی جذاب و خوشگل مهمون بود.

لینک کوتاه کپی شد

بهنوش بختیاری بازیگر معروف اما نه چندان محبوب ایرانی می باشد که البته در گذشته با سریال های طنزی که بازی میکرد دوست داشتنی بود اما در چند سال اخیر با رفتار و فعالیت بیخودی که تو اینستاگرام داشت از چشم خیلی ها افتاد.

به گزارش«شایانیوز» بهنوش بختیاری از چهره های جنجالی مجازی است که روزانه پست و استوری های زیادی میزاره و تبلیغات بسیار زیادی هم داره به طور که صدای کاربران رو دراورده و وقتی که تبلیغات خیلی زیاد میشه معمولا تو جهت و راستای خاصی نیست. وی تا به حال دست به معرفی هایی زده که جدا از قضیه پول پرستی اش، حرکتی غیر انسانی بوده مثل تبلیغ داروی ضد کرونا که البته چند وقت بعد از این معرفی خود خانم بازیگر کرونا گرفت!

از این ها که بگذریم بهنوش بختیاری بسیاااار علاقه مند به فتوشاپه و دیگر شور هرچی فیلتر اینستایی درآورده! اما خانم بازیگر جدا از اینها ظاهرا خیلی هم علاقمند به بی حجابی و زندگی خارجی طور است. در ادامه تصویری از وی را در مهمانی که پر از دختران داف و خوش اندامه مشاهده می کنید!

insta.actor_1642080810

بهنوش خانم 46 ساله علاوه بر عمل های زیبایی که داشته و میکاپ های غلیظی که دارد انگاری بارزم به چهره راضی نیست و با فیلتر خودشو پلنگه پلنگ میکنه!

یا مثلا چهرشو روی بدن بازیگران هالیوودی میزاره و ابراز علاقه میکنه که این مورد تو پیج بهنوش بختیاری خیلی دیده میشه. وی بیش از 9 میلیون دنبال کننده دارد که با توجه به میزان محبوبیت و تعداد لایک و کامنت هاش ظاهرا این تعداد فالوور خالی بندی بیش نیست!

نمونه ای از فیلتر نمونه ای از فیلتر

Untitled

نمونه ای از فتوشاپ نمونه ای از فتوشاپ

حسوی خانم بازیگر ب دختر بنز سوار!

همانطور که گفتیم بهنوش بختیاری در کل روحیه ای شیطون و بلند پروازی دارد. وی ظاهرا از شرایط کنونی زندگی اش بسیار ناراضی است چون هم بسیار علاقه مند به هالیوودی بودن دارد و هم خیلی غصه ی جایگاهی که دیگران در خارج دارند را میخورد.

در ادامه ویدیویی که خانم خانما در همین راستا پست کرد را مشاهده می کنید. بهنوش بختیاری در کپشن این پست نوشت: کادوی تولد پسر میلیونر عرب به همسرش مرسدس بنز لاکچری که نمره ماشین تاریخ تولد همسرشه…توی این جهان چه خبره؟؟

چه تناقضی…

حمایت بهنوش از ترنس ها

بهنوش بختیاری خیلی اهل چالش و ورود به مواردیه که شاید خیلی ها کاری به کارش ندارن.

از دیگر کارهایی که بهنوش بختیاری در آن فعال است حمایت از ترنس ها و تغییر جنسیت داده هاست. زیرا او اعتقاد دارد این افراد در جامعه ترد شده هستند و به حمایت خیلی بیشتری نیاز دارند. خانم بازیگر با رفت و آمد با پسران و دخترانی است که تیپ جنسیتی انها معمولی نیست سعی می کند به آنها اعتماد به نفس برای حضور در جامعه و به جامعه فرهنگ برای برخورد مناسبت با آنها را هدیه دهد.

behnoosh_bakhtiari.ketabkhani_1529240000

بهنوش بختیاری کروک سوار و مایه دار!

بهنوش بختیاری خود نیز کم پولدار نیست و با توجه به رفت آمد و جنب و جوشی که داره مشخصه که از شرایط مالی خوبی برخورداره. وی مدتی پیش ویدیویی از خود سوار بر ماشینی گرون و کروک منشر کرد که با واکنش کاربران همراه بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    تو کیش فیلم گرفته من بهش ماشینمو قرض دادم باهاش فیلم بگیره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها