|

زیباترین بازیگران زن ایرانی که خوشگلن و بیبی فیس؛ پیر نمیشن و سنشون عقب عقب میره!

بیبی فیس بودن میشه گفت که یه نعمت خدادادی هست و خیلی از خانوم ها آرزو دارن که اینجوری باشن. آیا تو سینما ما خانوم بازیگر بیبی فیس داریم؟

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- زیبایی امری نسبی ست، اما طبق تحقیقاتی که انجام شده، اکثر مردم ویژگی‌های خاصی را به عنوان زیبایی در نظر می‌گیرند. یکی از ویژگی های خاصی که مورد توجه بخصوص خانم ها هست، بیبی فیس بودن چهره است. اساسا به افرادی که چهره آن ها کمتر از سن واقعی خودشان بنظر می رسد و یا کلا افرادی که صورتی شبیه به کودکان یا نوجوانان دارند بیبی فیس می گویند.

افرادی که صورت بیبی فیسی دارند، بیشتر از اطرافیان شان مورد توجه قرار می‌گیرند. تحقیقات نشان داده که مردان به زنانی که صورتی گرد، چشم‌های درشت، بینی کوچک، مژه‌های درشت، ابرو‌های کمانی و چانه‌های ریزی دارند، بیشتر جذب می‌شوند. البته فقط چهره کودکانه نیست که دیگران را جذب می‌کند. بلکه اگر فرد کمی رفتار‌های کودکانه مانند معصومیت نیز داشته باشد، توجهات بیشتری را به سمت خود جلب می‌کند.

تو این مقاله نگاهی می اندازیم به خانوم های بازیگری که بیبی فیس هستند و با اینکه سن و سال کمی ندارند اما حسابی مورد توجه هستند و به قول معروف خیلی ها واسشون سر و دست می شکونن.

- نازنین بیاتی

نازنین بیاتی 33 ساله است اما عکساش رو نگاه کنی مثل یه دختر تینیج 18-19 ساله میمونه. خانوم بازیگر تا دلتون بخواد هم شیطونه و این دو ویژگی در کنار هم باعث شده که ایشون طردارهای زیادی داشته باشد. البته نازنین تو بازیگری هم بسیار توانمنده و تو این یکی دو سال جزو پولساز ترین بازیگران زن سینما و تلویزیون بوده.

nazanin bayati

- پردیس احمدیه

پردیس احمدیه متولد سال 1371 و 30 ساله است. خانوم بازیگر چهره ای بسیااار بی بی داره که خب اصلا سن و سالش به صورتش نمیاد و اینجوریه که انگار ده ساله تو همین سن مونده در صورتی که خانوم بازیگر از خیلی از هنرمندان سینما که می بینیم و فکر میکنیم چه بزرگن، بزرگتره! البته که چهره خدادادیه اما خب مثلا برخی هم هستند همانند خانوم مریم مومن که دوست دارن با آرایش و سبک لباسشون خودشون رو بزرگ تر از اونچه که هستند نشون بدن در صورتی که پردیس احمدیه با کمترین میکاپ و نچرال نشون دادن، چهرش این بی بی فیس بودنه رو بیشتر میکنه و خب در نهایت سبک آرایش خانوم ها هم بسیار تاثیرگذاره!

pardis ahmadieh

-روشنک گرامی

روشنک گرامی یه دختر دهه شصتیه (متولد 1362) که چهره ای نچرال نداره اما بی بی فیس بودن صورتش باعث شده تا خانوم بازیگر چندان سن و سالش بهش نیاد! روشنک گرامی اصولا از دسته بانوانی هستش که چندان آرایش غلیظ نمیکنه و اصلا یکی از دلایلی که سنش به چهرش نمیاد هم همین موضوعه!

روشنک گرامی اعتماد به نفس خوبی داره چرا که حداقل تو این دوره زمونه ای که خیلی از خانومای بازیگر تا نیم کیلو آرایش نکنن پاشون رو از در خونه بیرون نمیذارن خب میکاپ نکردن اون هم در مراسمات و فضاهای مهم، یکم زیادی جسارت میخواد!

roshanak gerami

- افسانه پاکرو

افسانه پاکرو متولد 4 اردیبهشت 1362 در شهر اهوازه که تحصیلات کارشناسیش رو در زمینه گرافیک انجام داده. ایشون رو هم باید در زمره خانوم های بیبی فیس سینما قرار داد. افسانه پاکرو این چند ساله بین ایران و ترکیه همش در رفت و آمده و خانوم یه جوری با جینگول بازیاش فیگور میگیره که رسما همه باید ماستاشونُ کیسه کنن. این زیبایی به وفور در افسانه پاکرو دیده میشه و خودش هم با  یه میکاپ ساده و آلاگارسون درست و حسابی ثابت میکنه که دیگه واقعا هیچکی رو دستش نیست و نخواهد اومد!

DA0MWQ2ZjU3M

- زیبا کرمعلی

 زیبا کرمعلی متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۵ و ساکن کرج است و یه جورایی مشه گفت یجورایی کوچولوترین بازیگر بیبی فیس سینما است. زیبا کرمعلی تو عکساش و البته فیلم هایی که بازی کرده نشون میده انگاری یه دختر مظلوم و آرومه اما با ویدیوهایی که از خانوم بازیگر برای پشت صحنه اکران ها سینمنایی دیده میشه به نظر میاد زیبا کرمعلی نیز کمی تا قسکمتی مغزور شده و حالا خانوم خانوما با سیس خاصی خودشون رو نشون میدن و به هر کسیم محل نمیدن!!!

1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فرزانه ارسالی در

    فقط الناز حبیبی .عاشقشم عروسک دوست داشتنی

  • منم ارسالی در

    ترانه علیدوستی پریناز ایزدیارونگارجواهریان بهترین بازیگران سینمای ایران هم بدون عمل هستند و خیلی خوشگلن ماشالله

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها