|

زیباترین بازیگران زن ایرانی که بار سفر بستن و رفتن؛ به قول زینب دنبال زندگی اونجوری!

تو خیلی از حرفه ها مهاجرت یه امر طبیعی به حساب میاد تو دنیای بازیگری هم سوپراستارهایی هستند که به بهانه های مختلف از ایران رفته اند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- تو هر شغل و حرفه ای یکسری افراد هستند که ترجیح می دن بنا به دلایلی مهاجرت کنند و محل زندگی خودشون رو عوض کنند. تو سلبریتی ها و خانم های بازیگر هم هستن کسانی که بعد از اینکه به شهرت رسیدند و امکان فعالیت و کار زیادی تو ایران براشون فراهم شد اما بازهم ترجیح دادن این موقعیت خاص و ویژه ای که نصیب شون شده رو نادیده بگیرن و برن انور آب.

حالا یکسری از این سلبریتی ها یا بعد از ازدواج و به خاطر شرایط و اصرار همسرشون تصمیم به مهاجرت گرفتن و برخی دیگه هم انگار با چارچوب و قوانین نمی تونستند خودشون رو وفق بدن و تصمیم گرفتن لوکیشن زندگی شون رو تغییر بدن. تو این مقاله نگاهی می ندازیم به برخی از خانوم های بازیگری که از ایران رفتند.

- شیلا خداداد

شیلا خداداد رو هم با سریال مسافری از هند شناختن و بعد از این سریال خانم راه صد ساله رو یه شبه رفت و شد سوپراستار البته شیلا خانوم انگار خیلی آماده و محیای فضای معروفیت نبود و بنا به خواسته خودش همچنان کم و گزیده کار باقی موند.چند سال بعد اما شیلا با یک پزشک معروف جراحی زیبایی به اسم فرزین سرکارات ازدواج کرد و خیلی زود هم بچه دار شدند و هرچی از زندگی مشترک شیلا بیشتر می گذشت حضورش تو سینما و تلویزیون هم کمرنگ تر شد و تا اینکه سرانجام همین چند ماه پیش دکتر فرزین خبر مهاجرت خانواده اش به دبی را داد و اعلام کرد که به همراه شیلا از ایران رفتند.

شیلا+خداداد

- روناک یونسی

روناک یونسی هم تقریباً هم نسل شیلا خداد است و به مانند او با تلویزیون معروف شد و بعد از چند حضور تو فیلم و سریال ها مختلف که از قضا تو یکی از اون ها با همسرش هم آشنا شد و با هم ازدواج کردند تصمیم به مهاجرت گرفتند. روناک خانوم تو ایران خیلی حاشیه نداشت اما از وقتی رفت کانادا و ساکن اونجا شده حالا تو اینستاگرام و فضای مجازی هر از گاهی عکس و پست هایی منتشر می کنه که کاملاً خارج از چارچوب کشور ماست.

روناک تو کانادا شغل خاصی نداره و گویا بیشتر تایمش رو صرف نگهداری و تربیت فرزنداش می کنه. محسن میری همسر خانوم بازیگر هم که گویا چند سالی از روناک کوچکتر هم هست تو کانادا باشگاه ورزشی داره و گاهی هم به عنوان مدلینگ فعالیت داره.

dEOABYyj68qP

- فلامک جنیدی

فلامک جنیدی خانم بازیگری که شاید هیچ وقت سوپراستار نبود اما از اون جایی که پای ثابت طنزهای 90 شبی مهران مدیری بود تقریباً تا دهه شص و هفتادی ها همه ایشون رو می شناسند. به یکباره اما دیگه هیچ رد و نونی از خانم بازیگر نبود و خبر رسید فلامک ازدواج کرده و از ایران رفت. چند سالی در سکوت گذشت و تا اینکه به یکباره عکسی از فلامک جنیدی و یه دوقلو در بغلش منتشر شد و خانومب بازیگر در یک گفتگو اعلام کرده با همسر و دو فرزندش چند سالی است که لندن نشین شده اند.

honar_com_110057727_3299710390121398_2709956468006981276_n

تا به اینجا از خانوم های بازیگری گفتیم که بیشتر به خاطر همسرشون مهاجرت کردند و اون ور آبی خونوادگی دارن زندگی می کنند اما خوب هستند خانوم های بازیگری که مجردی مهاجرت کردن و وجه مشترک تقریباً همه اون ها اینه که زندگی زناشویی موفقی نداشتند! با هم نگاهی می اندازیم به تعدادی از این خانم های بازیگر:

- گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی رو باید یه جورایی باید پیش قراول خانوم های بازیگری دونست که به سودای ادامه بازیگری و تبدیل شدن به یه ستاره بین المللی از ایران مهاجرت کردند. البته گلشیفته با تمام حواشی که داشت یجواریی می شه گفت به مقصود خودش رسید و تونست به یک چهره شناخته شده در هالیوود تبدیل شه.

hgt

- ریحانه پارسا

ریحانه پارسا را میشه به ستاره ای تشبیه کرد که در ابتدا خیلی پر نور بود و درخشید اما به یکباره سقوط کرد و هچ اثری از خود باقی نگذاشت. ریحانه در اوج معروفیت از ایران رفت ترکیه و با تمام دردسرها و فراز و فرودهایی که داشت حالا شده یه شهروند معولی که شاید هیچ رد و نشانی از هنر در او دیده نمی شود!

reyhaneparsaj_1659130710

- مهناز افشار

داستان مهناز افشار تقریباً با همه کسانی که از ایران رفتند متفاوت است یه جورایی میشه گفت مهناز از ایران فرار کرد. او که به دلیل صحبت ها و توهین هایی که به یک روحانی کرده بود و همچنین به خاطر فعالیت های همسرش در تگنا بود و شایعه شده بود به زودی ممنوع الخروج میشه در یک تصمیم انتحاری همه هر چه تو این سال ها رشته بود رو پنبه کرد و دست دخترش رو گرفت و از ایران به آلمان مهاجرت کرد.

مهناز+افشار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    بهتر

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی