|

تیپای خارج از انتظار "ترلان پروانه"؛ پروتزای خانوم زیر آفتاب چه باد کردن!

tarlan parvaneh shayanews

ترلان پروانه بازیگر فیلم ابلق که به تازگی با استایلای اروپاییش سوژه کاربرای اینستا شده، حالا با فیلترای چندلایه از خودش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ترلان پروانه بازیگر خوش چهره و دوست داشتنی سینما و تلویزیونه که اخیرا با بازی در فیلم ابلق دوباره در کنار بهرام رادان قرار گرفت. ترلان پروانه این روزا حسابی با ژل و بوتاکسای عجیب غریب و استایلای خوفناکش حسابی داره اینستا رو میترکونه و به قدری با این رخ گرفتناش پز میاد که حد و حصر نداره. البته ترلان پروانه همیشه در نقش هایی هم که انتخاب میکنه سعی داره از بقیه متفاوت باشه و تو اینستا هم با فوتوهای گنگ بالاش از خیلی از سلبریتیا زده جلو.

ترلان خانوم که حالا با کلی ادا اصول و سلفیای جنجالی تو اینستا همه کاربرا رو زده زمین، به تازگی یه استوری منتشر کرد که او رو با تو یه کافه نشون میده و خانوم با یه رنگ موی سفید که همه رو شوک میکنه از خودش رونمایی کرد. آب هویج قطور ترلان پروانه جلوی دوربین بیشتر از خودش خودنمایی میکنه و انگاری سعی داره خوشیای تک نفرش رو هم به رخ بکشه. این بازیگر که از دید خیلیا یه زیبای تمام عیاره، حالا با یه فیلتر اینستا میکاپ پر و پیمونش رو کرده عین ماست مالی دم صبح و معلوم نیس کی خانوم میخواد از این همه سیس گرفتن جلو بقیه و جولون دادن تو اینستا خسته بشه!!!

q

پروتزای ترلان پروانه زیر آفتاب چه باد کردن!

ترلان پروانه جزو بازیگرایی به حساب میاد که شهرت، تاثیر عجیبی روش گذاشت و اونو که خیلیا میگفتن یه نچرال فیس واقعیه، تبدیلش کرد به یه آنجلینا جولی منتهی با کلی پروتز و بوتاکس. البته زمانی که سوال میپرسن از خانوم خانوما که چند تا عمل کردی روی فیست، جواب میده که هیچی و همه رو باز بیشتر از قبل به شوک فرو میبره.

البته خیلیا معتقدن که نظر ترلان خانوم به خاطر این نه بوده که ایشون پروتز لب و گونه و بوتاکس رو عمل نمیدونه، وگرنه این حجم پروتز توی صورت که با هیچی قابل انکار نیست که. ولی به تازگی هم یه عکسی گذاشته از خودش که خیلی بیشتر از قبل این پروتزاش رو به چشم آورده و از اونجایی که ترلان پروانه علاقه زیادی داره که از جلوی جلو عکس بندازه از خودش این مسئله خیلی وخیم تر به چشم میاد.

w

تیپای خارج از انتظار ترلان پروانه که کم کم کار میده دستش!

ترلان خانوم بازیگر خیلی خفنیه که طرفدارای زیادی بین جوونا داره و چند وقت پیش که برای مراسم اکران فیلم "علف زار" رفته بود اینور و اونور با یه استایلایی ظاهر شده بود که واقعا برای خیلیا باورنکردنی بود و همین موضوع هم باعث شد تو سایتای خبری بیان و حسابی به این وضعیت پوشش ترلان گیر بدن.

البته ترلان پروانه بعد از این اتفاق نشون داد که چندان اهمیتی به این موضوع نمیده و هر جوری که دوست داشته باشه میگرده. حتی جدیدا دیگه از روزمرگی هاش هم مدام عکس میذاره. خانوم بازیگر که یه مدلینگ تمام عیار تو اروپا میتونه باشه، حالا با کلی ادا اصول شده سوتون اول اینستا و داره واسه خودش حسابی میتازونه. اونم با تیپایی که شما هیچ جای دنیا نمیتونی ببینیش.

hghg

a

d

کمی بیشتر با ترلان پروانه!

ترلان پروانه در 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد و یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون به حساب میاد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده و تاکنون تونسته طرفداری بی شماری واسه خودش دست و پا کنه. ترلان خانوم فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیکه و یه برادر بزرگتر از خودش بنام عرفان داره.

مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندسه. ترلان پروانه با وجود روابط زیادی که با فوتبالیستا و بازیگرای مختلف داشته، ولی همچنان ازدواج نکرده و گویا به تازگی هم دوباره رابطه جدیدی رو شروع کرده. چونکه مدام در حال عکس گذاشتن از یه شاخه گل رزه!!!

Untitled

sa

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناصری ارسالی در

    حجاب را رعایت کن

  • فاطمه ارسالی در

    پر از عملی .چرا دروغ می گی؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها