|

وقتی یه عالمه لب مَبِ ترلان پروانه جیییغ میزنن این ماییم؛ تو آرایش چه لامصبه قهاریه!

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه بازیگر جذاب اما خالی بند ایرانی می باشد که اینبار در رابطه با چهرش مواردی رو گفت که شاخ همرو درآورد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ترلان پروانه بازیگر جوان و مشهورر ایرانیه که از همون قدیم ندیما که بچه بود مشهور شد و حتی بین بازیگرای کم سن هم از همه بالاتر دیده میشد چرا که هم بر روی کارش و لحنش و دیالوگش مسلط تر بود و هم دوست داشتنی تر بنظر میرسید و از همه مهمتر بیشتر از بقیه بچها بازیگری میکرد. حالا ترلان پروانه بزرگ شده و وسطای دهه سوم عمرش به سر میبره. ترلان پروانه تو یکسال اخیر اکران های بسیاری دعوت شد چون در دو فیلم پربیننده ایفای نقش داشت.

ترلان خانوم که از هنرمندای باکلاس و شیکول سینماست انگاری قاب جادویی رو در حد و حدود خودش نمیدونه و کلا تو سینما و شبکه خانگی سیر میکنه. حالا گذشته از اینها این روزا خیلی از بازیگرای خانوممون هستند که اول آرایش و عمل بودن بعد دست و پا درآوردن و این روندشون اونقدری پیش رفته که انگار اول میرن کارای خوشگلاسیون انجام میدن و بعد وارد این عرصه میشن تا تیک اول یعنی خوشگلی رو دریافت کنند. اما خب برخی از هنرمندان همانند ترلان پروانه هستند که کمم پیش میاد از همون بچگی بازی کرده باشن و مخاطب با چهرشون آشنا بوده باشه اما خب سرنوشت ترلان خانوم این مدلی بود و مجبوره برای حفظ سیس کاریش و اینکه بگه من اعتماد به نفس کافی رو نسبت به چهرم دارم، تغییرات چندانی در فیسش ایجاد نکنه اما یکارایی کنه که کمتر از عمل جراحی نیست!

Untitled

وقتی ترلان پروانه خالیب بندی میکنه در حد بنز و دماغش دراز میشه!!

اگه یه مقایسه ریز از چهره قبل و حال حاضر ترلان پروانه کنیم متوجه این خواهید شد که خانوم خانوما اتفاقا ریز هم نه، بلکه بسیار درشت وارد عمل شدن و مواردی رو در صورت خود تغییر دادن!

البته که خود ترلان پروانه بر این عقیده نیست و میگه من هیچ حرکتی تو صورتم نزدم. خانوم بازیگر به تازگی هم که انگاری حوصلش سر رفته بود اومد اینستا و با فالووراش کمی تا قسمتی حرفید. اما یکی از سوالات در رابطه با عمل زیبایی خانوم خانوما بود که ایشون با اعتماد به نفس کامل گفت عملی تا به حال نداشته!

البته اگه بخوایم حق رو در نظر بگیریم باید بگیم که ترلان پروانه احتمالا داره راست میگه چرا که بینیش عمل جراحی نشده اما زاویه فکی شدید تزریق کرده و لب هارو هم از حالت دو نخ به دو بادکنک تبدیل نموده. 

برخی از کاربران بر این نظرند که خانوم بازیگر چشمان خود را هم حالت دار کرده و چشم گربه ای کرده اما خودش بازم مثل همیشه میگه چشمام خدادادی این مدلیه! ترلان پروانه ظاهرا در این مورد کلا گردن گیرش خرابه و هیچی رو گردن نمیگیره! در ادامه یه قبل و بعد از خودش ببینیم و بعد هم از مامان جانش که ایشون رو هم اورده تو خط بعد میگه خودم نچرالم!!

tarlan-parvaneh34-vaghtesobh

tarlan-parvaneh33-vaghtesobh+(1)

tarlan_parvanee_1613677251

وقتی ترلان پروانه کلااا گردن گیرش خرابه، حتی با سند و مدرکم میزنه زیر حرفش!

البته فکر نکنید ترلان پروانه فقط تو این یه مورد گردن گیرش خرابه و خانوم بازیگر در حواشی روابط هم ید طولایی داره و تا به حال و فیلم و عکساش با افراد مشهور بسیاری دراومده که البته ترلان پروانه بعد از شنیدنشون میزنه زیرش!

مثلا خیلی وقت پیش ویدیویی از ترلان پروانه با فرشاد احمدزاده وایرال شد که دست تو دست بودن و کاملا چهره ها هم مشخصه اما ترلان پروانه بعد از مدتی که این خبر به شدت منتشر شد زد زیرش که نه همچین چیزی نبوده! ظاهرا ترلان پروانه زیر مواردی هم نمیزنه که سند و مدرکی ازشون نباشه و دقیق مواردی رو انکار میکنه که عکس و فیلماش هست! حالا یا فیس و پروتز و یا روابط این مدلی!

w (1)

ترلان پروانه بیخیال پسر معروفا نمیشه! تا حالا بازیگر و فوتبالیست، حالام رپر اونور آبی!

ترلان پروانه جزو بازیگراییه که به خاطر سن کم و فیس متفاوتش، دل خیلی از بازیگرا و سلبریتیای ایرانی رو برده. از ارسلان قاسمی که اون اوایل بازیگری حسابی اینستا و فضای مجازی رو ترکونده بود گرفته تا سعید عزت اللهی که آقا اومد تو یه مصاحبه و رسما آبروی ترلان خانومو خراب کرد. خب تا به اینجا این بازیگر که اینا فقط نصفی از حاشیه هاش بود و بعدش هم خبرایی منتشر شد که با علاوه بر یه بازیگر و فوتبالیست با یکی دیگه از فوتبالیای خوب یعنی فرشاد احمدزاده هم ارتباط داشته.

شاید فکر کنین خانوم با خواننده ها چندان ارتباطی نداره، ولی قطعا اگه بشنوین چند وقتی میشه که ارتباطش با لیتو هم رفته تو ارتباط که رسما کُپ میکنین! این ارتباط به قدری قویه که بزی لیتو حتی واسه تولد ترلان که چند وقت پیش بود یه آهنگ هم خوند و دیگه ثابت کرد واقعا یه خبرایی بین این دو نفر هست که میشه به آینده اش امیدوار بود!

بیوگرافی جذاب ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. 

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است. وی ازدواج نکرده و مجرد است.

ترلان پروانه برای هرچه خفن تر شدن در هنر بازیگری کلاس های بسیاری مثل سوارکاری، فن بیا، زبان بدن، موسیقی، هنر های رزمی و... را رفته است.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمدرضا بحری ارسالی در

    خودش پول میده به شما که اینجور خبر بزنی که سر زبان ها باشه؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها