|

"ترلان پروانه" یه فِیس داره هزااار میکاپ؛ سیس آرایشگرش چه اروپایی و لِول صده!

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه از بازیگرای خوش فیس سینماست که خودجوش آرایش میکنه اما اینبار تصویری همراه با میکاپ آرتیستش منتشر کرد که نگاه همرو جلللب کرد!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- ترلان پروانه از بازیگرای جَوون و جذاب سینمامون هستش که انگاری تو همون بچگیش فقط افتخار حضور در تلویزیون رو میداد و بعد دیگه حتی رد پاشم در قاب جادویی دیده نشد و رفت واسه سینما و شبکه خانگی. ترلان پروانه حالا سالهاست که بر روی پرده نقره ای دیده میشه و کارنامه کاری خوبیم داره اما از اون دسته خانوماست که کاراکتر و فِیسش به نقشای طنز اصلا نمیاد و کلا تو کارای جدی کار میکنه. ترلان پروانه تا یه سنی در این عرصه فعالیت داشت اما یهویی کم کار شد و رفت پی درس و مشق و دوباره برگشت اونم طوفانی!

حالا ترلان خانوم از پایه ثابت های اکران ها می باشد که یکی در میون تو مراسمات هستش! البته که خیلی از مخاطبین بر این نظرند که ترلان پروانه چندان استعداد خاصی نداره و فقط بلده دیالوگ حفظ کنه بگه اما خب با یه حساب کتاب سر انگشتی میشه فهمید اگه استعداد خوبی نداشته باشی همانند سارا و نیکا فرقانی از رده خارج میشی و نمیتونی اینهمه بازی داشته باشی اما ترلان پروانه تونسته به یکی از بازیگران پر کار سینما تبدیل بشه.

ترلان پروانه اما صفحه ای در اینستاگرام داره اکتییییو که راه به راه عکس و استوری میذاره و دل هواداراشو خوشحال میکنه. خانوم خانوما الحق که تصاویر بسیار زیبایی هم منتشر میکنه و نمیذاره پیجش نامرتب و هردمبیلی پیش بره. وی علاقه بسیار زیادی به نشون دادن میکاپ هاش داره و به تازگی هم تصویری استوری گذاشت که در اتاق گریم انگاری تشریف داره و جدا از خودش میکاپ آرتیستش نیز مورد توجه قرار گرفت.

i

Untitled

ترلان پروانه خودش دست به قلمه آرایش میکنه در حد صدف بیوتی!

ترلان پروانه از اون دسته خانوماست که خیلی خیلی به آرایش صورتش توجه داره و دوست داره تا در خوشگل ترین حالتش باشه و اصلاااا هم راضی به میکاپ کم نمیشه و حتما باید رنگ چهرش به چشم بیاد.

البته که خانوم بازیگر بر این ادعا هستند که این آرایش ها همگی توسط خودشون انجام میشه که اگه واقعا چنین باشه دست به قلم خوبی هم در این زمینه دارند و تمیز و درست و شکیل میکاپ می کنند و معمولا هم متناسب با لباس و فضایی که میخواد بره سبک و رنگ آرایشش رو انتخاب میکنه.

خیلی از خانومای بازیگر هستند که میکاپ حرفه ای بلد نیستن و همانند همه خانومای عادی جامعه در حد خیلی نرمال و روزانه این کار رو انجام میدن و برای مراسمات قطع به یقین سراغ آرایشگرشون میرن اما اینطور که مشخصه ترلان پروانه خودش خودش رو برای همه مراسمات بزک کرده و آماده میکنه. 

Untitled

برخی از خانومای بازیگر هم هستند همانند بهاره رهنما که یا شور شور دیده میشن و یا بی نمک. بله درسته بهاره رهنما یا کلا بدون آرایش و فیلتر میذاره عکساشو و یا اصلا یجور خودش رو تو لوازش آرایش میخوابونه که گویی خانوم بازیگر همانند مواد جوجه از شب قبل تو مواد آرایشی خسبیدن!!

Untitled

وقتی خدا یهو ترلان پروانه رو باد میکنه و خط کش میندازه روش!

ترلان خانوم پروانه رو با موهایی بلند و فرفری و چهره ای نمکی به یاد داریم ولی بزرگ که شد دید نمیشه هیچ دستی تو صورتش نبره و از طرفیم میخواست متفاوت باشه و نچرال بودن فیسش رو تا حدودی حفظ کنه! به همین سبب رفت و یهو با کلی ژل تزریق شده اومد و اونجا بود که خیلی از کاربران اصلا چهره او را دوست نداشتند و خب شما هر چقدرم که طبیعی ژل بزنی بازم طبیعی نیست!

در ادامه تصویری از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که احتمالا فیلتر اینستایی روی صورت دارند اما لب های شتری ایشون چندان جالب به نظر نیومد با کامنت کاربران همراه شد!

ناگفته نمونه ترلان پروانه جدیدا زده زیر همه چی و خانوم خانوما منکر همه ایناشده! مثلا دذر تصاویری که پایین مشاهده میکنید در قسمت چپ که تصویر برای گذشتخه است خانوم بازیگر لب کوچیکتری داشتن و یا زاویه فکی معمولی داشتن و یهو حالا در تصویر سمت راست لب دار و زاویه دار شدن!!

Untitled

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. 

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است. وی ازدواج نکرده و مجرد است.

ترلان پروانه وگنیسم تمام عیار

در وعده های غذایی ام از سبزیجات زیاد استفاده می کنم و کلم بروکلی هم جزء سبزیجات مورد علاقه ام است؛ مخصوصا وقتی مامان این کلم را بپزد و روی آن سس مخصوص خودش را بریزد.

ورزش مورد علاقه ترلان پروانه

ورزش حرفه ایم بسکتبال است دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می برم. اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه من است.

ترلان پروانه یه بالرین

کلاس های باله در آب را به اتمام رسانده ام و این ورزش مفرح و زیبا را هم خیلی دوست دارم اما به دلیل دلمشغولی هایی که دارم، نتوانستم آن را ادامه دهم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی