|

ترلان پروانه با کلکسیون ژذابش دَک و پز زده آس؛ جادوگر سیندرلا باس لنگ بندازه!

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه که دیگه همه میدونن چقدر به تیپ و استایلش میرسه اینبار تصاویری از خود منتشر کرد که اول کتونیش رفت تو چشم همه بعدم ژل لبش!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- ترلان پروانه بازیگر جذاب و دوست داشتنی می باشد که از همون موقعی که نُقلی بود و کوچولو دیدیمش تا همین الان که دیگه برای خودش خانومی شده و البته شاخ! ترلان پروانه از همون بچگیاشم خوش سر و زبون بود اما حالا از اونجایی که دیگه اسم و رسم خاص خودش رو داره مغرور شده و ترلان پروانه رو یه مدل دیگه می بینیم!

ترلان خانوم تو همون سن و سال کمشم از بچهای خوشگل بازیگری محسوب میشد و حالا که بزرگم شده و تو اوج جَوونیش داره به سر میبره بازم از جَوونای خوشگل سینماست که به خوش پوشیش خیلی خیلی زیاد اهمیت میده! البته که ترلان خانوم هم همانند بسیاری از همکارانش وقتی بزرگ شد دید نه نمیشه هیچ دستی به صورتش نبره و خب از پیشرفت استفاده کرد و حالا چهره ای زیبا تر داره اما بدیش اینه که میگه نچرالم و کاری نکردم!! این بَده!

این بازیگر محبوب که در اینستاگرام بیش از 2 میلیون و 300 هزار دنبال کننده داره تصاویر بسیاری از خودش منتشر میکنه و خیلیم به سبک و مرتب بودن صفحش اهمیت میده. در ادامه تصاویر سه تایی و جدید خانوم خانومارو مشاهده می کنید که جذاب بود.

tarlan_parvanee_1662820134

tarlan_parvanee_1662823034

tarlan_parvanee_1662835301

ترلان پروانه یه جادوگر داره برا استایلاش که واسش بی بیدی بابیدی بو میکنه!

خب همونطور که دیدن ترلان پروانه بد پوش نیست و اصولا مواردی رو که برای استایلش انتخاب میکنه هم برند و گرون هستند و کلا انگاری خانوم خانوما اصلااااا به هیچ وجه اهل تکراری پوشیدن و یا الکی استایل زدن نیست و حتما باید آیتم هایی که میپوشه ست و البته جذاب باشن.

ترلان پروانه از هنرمندایی هستش که واقعا استایلاش خوبه و نشون میده که خانوم بازیگر یا مشاور خوبی در این زمینه داره و یا خودش واقعا خوش سلیقست و علم مدل و فشن رو داره!

ترلان پروانه رو میشه از معدود خانومای بازیگری دونست که برای مراسمات سینمایی در 90 درصد اوقات بسیار جذاب و درست لباسش رو انتخاب میکنه و همانند خیلیا الکی پوش و عجیب پوش نیستن بلکه بسیار خوش پوشه! ناگفته نمونه که ترلان پروانه کلا تیپ و لباس تکراری رو قبول نداره و مشخصه که شرایط مالی بسیار مرفهی هم داره که انقدررر لباس عوض میکنه و لباس قبلی دیگه از صفحه روزگارش محو میشه!

ترلان پروانه کلکسیون داره هفتصد رنگ!

از دیگر نکاتی که در استایل های اینستایی ترلان پروانه دیده میشه علاقه شدید این بازیگر به شومیز های ساده و مدل مردونه اما در رنگ های مختلفش هستش. ترلان پروانه اصلا از تمااامی سبک استایل ها استفاده میکمنه و به خوبیوم ست میزنه.

در ادامه یه چند تایی از کلکسیون شومیز خانوم بازیگر مشاهده می کنید که در نوع خودش جالبه.

Untitled

ترلان پروانه از هر انگشتش هنر خوشگلاسیون میباره!

اما جدا از استایل ترلان پروانه از اون دسته خانوماست که خیلی خیلی به آرایش صورتش توجه داره و دوست داره تا در خوشگل ترین حالتش باشه و اصلاااا هم راضی به میکاپ کم نمیشه و حتما باید رنگ چهرش به چشم بیاد.

البته که خانوم بازیگر بر این ادعا هستند که این آرایش ها همگی توسط خودشون انجام میشه که اگه واقعا چنین باشه دست به قلم خوبی هم در این زمینه دارند و تمیز و درست و شکیل میکاپ می کنند و معمولا هم متناسب با لباس و فضایی که میخواد بره سبک و رنگ آرایشش رو انتخاب میکنه.

خیلی از خانومای بازیگر هستند که میکاپ حرفه ای بلد نیستن و همانند همه خانومای عادی جامعه در حد خیلی نرمال و روزانه این کار رو انجام میدن و برای مراسمات قطع به یقین سراغ آرایشگرشون میرن اما اینطور که مشخصه ترلان پروانه خودش خودش رو برای همه مراسمات بزک کرده و آماده میکنه. 

tarlan_parvanee_1658994537

ادعای عجیب ترلان پروانه در رابطه با خودش!

تو تصاویری که ابتدای مطلب مشاهده کردید خب ژل لب ترلان پروانه کاملا مشخصه. اما خانوم بازیگر بر  این ادعا هستند که عمل و کار زیبایی انجام ندادن و اینم در حالیه که هم تزریق ژلشون کاملا مشخصه و هم زاویه فکی که زدن!

حالا دیگه فیلر و بوتاکس رو کاری نداریم!

ترلان پروانه بیخیال پسر معروفا نمیشه! تا حالا بازیگر و فوتبالیست، حالام رپر اونور آبی!

ترلان پروانه جزو بازیگراییه که به خاطر سن کم و فیس متفاوتش، دل خیلی از بازیگرا و سلبریتیای ایرانی رو برده. از ارسلان قاسمی که اون اوایل بازیگری حسابی اینستا و فضای مجازی رو ترکونده بود گرفته تا سعید عزت اللهی که آقا اومد تو یه مصاحبه و رسما آبروی ترلان خانومو خراب کرد. خب تا به اینجا این بازیگر که اینا فقط نصفی از حاشیه هاش بود و بعدش هم خبرایی منتشر شد که با علاوه بر یه بازیگر و فوتبالیست با یکی دیگه از فوتبالیای خوب یعنی فرشاد احمدزاده هم ارتباط داشته.

شاید فکر کنین خانوم با خواننده ها چندان ارتباطی نداره، ولی قطعا اگه بشنوین چند وقتی میشه که ارتباطش با لیتو هم رفته تو ارتباط که رسما کُپ میکنین! این ارتباط به قدری قویه که بزی لیتو حتی واسه تولد ترلان که چند وقت پیش بود یه آهنگ هم خوند و دیگه ثابت کرد واقعا یه خبرایی بین این دو نفر هست که میشه به آینده اش امیدوار بود!

ترلان پروانه به تازگی هم از شاخه گلی قرمز عکس گذاشت که برخی از کاربران این حرکت رو حضور شخصی در زندگی وی دونستند.

tarlan_parvanee_1662655950

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مونا ارسالی در

    جالب نیس

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها