|

وقتی پروتزای "ترلان پروانه" هی قد میکشن و شدن قد هندوانه؛ خانوم عین جعبه جواهر متحرکه!

tarlan parvane shayanews

ترلان پروانه بازیگر فیلم ابلق به تازگی تو مراسم اکران با کلی زَلم زیمبو و ادا اصول از پروتزای روز به روزش قطور شده ترش رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ترلان پروانه بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا داره با گشتن در این ور و اون از جذابیت های ظاهریش رونمایی میکنه. ترلان پروانه از بچگی وارد فضای سینما و لازیگری شد و کارنامه پر و پیمونی از بازی با ستاره های سینمای ایران داره. اما این اواخر ترلان پروانه خیلی با حواشی خودش رو درگیر کرده و سعی داره همه جوره در زمینه های دیگه و نه تنها بازیگری تو چش باشه.

ترلان خانوم به تازگی عکس هایی از خودش منتشر کرد که او رو در مراسم اکران فیلم پرطرفدار ابلق نشون میده. این مراسم که با حضور خیلی از تاپ های سینمای ایران برگزار شد، ترلان پروانه رو یه جور دیگه بولد کرده بود. چرا؟ چونکه این بازیگر علاقه بسیار زیادی به این داره که هر لحظه با استایل و میکاپی که صد برابر متفاوت تر از قبلش میکنه، جلوی دوربین ها ظاهر شه. به همین دلیل هم سوژه بسیاری از عکاس ها و فیلمبردارا میشه و تو ویدیویی که از این مراسم وایرال شده، نشون میده زمانی که همه دارن با هم صحبت میکنن، ترلان کل فوکوسش رو دوربینه و میخواد یه وقت مبادا پروتزای خفنش تو عکس بد بیفتن!

q

w

تعریف ترلان پروانه از نچرال بودن که همه رو شوک کرد!

ترلان پروانه یکی از بازیگرای بسیار جوون و فوق العاده محبوب ایرانیه که خودش معتقده هیچ عمل زیبایی انجام نداده و جدیدا تو استوری که منتشر کرد به این موضوع اذعان داشت. ولی این جواب سروصدای خیلی از کاربرای فضای مجازی رو بلند کرد. چون معتقد بودن ترلان اصلا اون ظاهر چند سال پیشش رو نداره و حالا رسما خودش رو شبیه بازیگرای اروپایی و البته با فیسی غیرطبیعی کرده.

خب جواب رو میشه اینطوری داد که ترلان خانوم تزریقای جورواجور ژل و پروتزایی که صورتش رو رسما پر از فراز و نشیب کرده به عنوان عمل جراحی نمیشناسه و لبای تزریق شدش که تو هر عکسی از کادر زده بیرون رو خیلی نچرال میدونه. حالا بیاین پیدا کنین پرتقال فروش را؟!!!

a

hghg

وقتی ترلان پروانه تو ارتباط سرش بی کلاه میمونه!

ترلان خانوم رو شاید فقط توی فیلم هاش به عنوان یه بازیگر خیلی خفن و شاخ بشناسین. ولی ایشون در زندگی واقعیش هزار برابر بیشتر از این حرفاس و با ادا اصولای خرواریش روابطش با همه اونور آبیا هم حسابی اوکی و جوره. همونطور که میدونین شایعه ارتباطات ترلان با خیلی از فوتبالیستا و بازیگرا عین ریگ تو بیابون تو اینستا دست به دست چرخیده. اما نکته اینجاس که همه اون طرف دوما ازدواج کردن، ولی ترلان خانوم همچنان سرش بی کلاه مونده.

از ارسلان قاسمی و فرشاد احمدزاده و سعید عزت اللهی گرفته تا همین بزی لیتو معروف که کل دنیا رو داره با موزیکای خفنش میترکونه. آقای رپر چند وقت پیش لایوی گذاشته بود و تو اون لایو اذعان داشت که با ترلان دوستِ و خیلی هم با ذوق و غش غش خنده داشت راجع بهش صحبت میکرد. حتی به جایی رسید که از زیبایی ترلان هم حسابی تعریف میکنه و نشون میده که همین پروتزای رنگ و وارنگ هم خیلی کشته مرده داره!

f

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها