|

گرمه و دِلت یه استایل شیک و خنک می خواد؛ خُب دامن بپوش هم با مانتو محشره هم با شومیز

دامن‌ها معمولا لباس‌هایی تابستانی به شمار می‌روند دامن را علاوه بر مهمانی‌های تابستانی می‌توان به جای شلوار جایگزین استایل خیابانی زنانه کرد

لینک کوتاه کپی شد
3

داشتن استایل تابستانی زیبا و هماهنگ در ظاهر باعث می شود که در تمام اوقات تفریح راحت باشیم و شیک تر و تاثیرگذارتر به نظر بیاییم. همه ما در فصل تابستان لباس ‌های نازک، سبک و خنک را جایگزین لباس‌ های ضخیم و زمستانه می کنیم، بنابراین اگر طرفدار لباس ‌های خاص و خنک تابستانی هستید، دامن های بلند تابستانی زنانه بهترین و مناسب ترین گزینه برای استایل تابستانی می باشند که بسیار مورد استقبال بانوان شیک پوش قرار گرفته است.

به گزارش «شایانیوز» این روز ها مهارت‌‌‌‌‌ ست کردن لباس با دامن بلند تابستانی بسیار مورد توجه قرار گرفته است، چرا که دامن بلند جایگزین خوبی برای شلوار شده و در بسیاری از استایل ها به کار برده می شود. ما در این مقاله شما را با انواع دامن بلند تابستانی و اصول ست کردن با آن آشنا خواهیم کرد تا بتوانید شیک ترین و راحت ترین استایل تابستانی را داشته باشید.

اول از پارچه شروع کنیم؛ چه پارچه ای مناسب یه دامن خنکه؟

دامن بلند جنس نخی یکی از پرطرفدار ترین جنس های پارچه در روزهای فصل گرم سال است که معمولا در بافت نخ از الیاف دیگر نیز استفاده می ‌شود و سبب خنک ماندن می شود. اما پارچه ‌های دیگری از جمله کتان، تور، حریر، ابریشم، پنبه و جین در ساخت دامن بلند تابستانی به کار می ‌رود که نوع پارچه به موقعیت، سلیقه و استایل شما بستگی دارد.

پشنهاد چند دامن جذاب واسه تابستونای گرم!

قطعا دامن‌های تابستانی در این روزهای گرم به کار هر خانمی خواهند آمد. در کل دامن بلند یا ماکسی آیتمی است که در کمد لباس هر خانمی می‌تواند جای بگیرد. فرقی نمی‌کند استایل یا فرم اندام شما چطور است، همیشه یک دامن بلند زنانه مناسب برایتان پیدا می‌شود!

- دامن بلند گل گلی

دامن های بلند گل دار یکی از آیتم های پرطرفدار و همیشگی کمد لباس تابستانی هر خانم شیک پوشی می باشند، چرا که هیچوقت از مد نمی افتند و با هر استایلی بخصوص استایل بوهمین تابستانی و یا حتی استایل های ساحلی ست می شوند. 

برای اینکه یک ست لباس بوهو برای تابستان بسازید سراغ یک دامن بلند گلدار با طرح‌های ظریف و رنگ‌های طبیعی بروید و بعد بخش بالاتنه را با یک تاپ آزاد و در نهایت استایلتان را با یک صندل بندی ظریف کامل کنید.

نکته مهم؛ توجه داشته باشید که در حالیکه طرح گل‌ریز برای استایل بوهو مناسب است، طرح گل درشت فرم استایل شما را مدرن‌تر جلوه می‌دهد.

daman-golgoli-17

- دامن بلند پلیسه دار خنک و راحت

دامن های بلند پلیسه به دلیل خنک و راحت بودنشان یکی از مدل های پرطرفدار دامن در بین بانوان شیک پوش هستند که برای تابستان و استایل های کژوال و اسپرت انتخاب بسیار مناسبی می باشند. دامن‌ بلند پلیسه به دلیل دوخت گشادی که دارد برای افراد لاغر بهترین گزینه می باشد، چرا که پاهایشان را کمی درشت تر نشان‌‌ می ‌دهد. شما می توانید دامن پلیسه خود را با انواع مانتو اسپرت و جلو باز، شومیز و بلوز های رنگی که با رنگ دامن تان همخوانی دارد، به راحتی ست کنید که یکی از استایل ‌های شیک برای روز‌های گرم تابستانی می باشد. با توجه به این نکته حتما از پوشیدن دامن پلیسه با مانتو یا شال پلیسه خودداری کنید.

285758_167

- دامن جین تابستونی

دامن های بلند جین به دلیل راحتی و ست شدن آسان با دیگر آیتم ها یکی از پرطرفدارترین و کاربردی ترین نوع دامن ها هستند که برای استایل های وسترنی، کژوال و روزمره بسیار مناسب می باشند. شما می توانید دامن بلند جین خود را با تی شرت های متنوع رنگی، تاپ های اسپرت و یا مانتو جلو باز همراه با کتانی سفید، صندل و یا نیم بوت به راحتی ست کنید.

465b790eef2a509654bb758cd206cf9a

- دامن لنگی مناسب مهمونی های خصوصی یا خانومانه

دامن لنگی یا همان Wrap نه تنها کاملا راحت است بلکه کمر قابل تنظیم دارد که راحتی فرم آن را دوچندان می‌کند. دامن‌های لنگی ظرافت و زنانگی، پارچه‌های لطیف و معمولا فرم‌های متنوع و خلاقانه‌ای دارند که هر کدامشان را برای یک موقعیت خاص مناسب می‌کند.

اگر طرفدار این مدل دامن تابستانی بلند هستید انتخاب‌های زیادی در فرم دارید؛ از مدل‌های چین‌دار گرفته تا چاک‌دار یا ساده، هر کدام را برای یک موقعیت و استایل خاص می‌توانید به کار ببرید.

16304C77-3312-4BA8-A7B9-9549E7018109

بالاپوش رو چجور با دامن ست کنیم؟

حالا که چند مدل دامن جذاب و باحال رو بهتون پیشنهاد دادیم لازمه که درباره نحوه ست کردنش هم بهتون بگیم. در واقع شما با ست کردن دامن با مانتو، شومیز یا حتی پیراهن های بلند می تونید هم تو استایل روزمره تون یه تیپ خنک و باحال بزنید و هم تو مجالس و مهمونی هاتون تو چشم باشید و بترکونید فقط کافی به این اصولی که بهتون می گیم توجه کنید.

- ست کردن دامن با مانتو

ست کردن مانتو با دامن بلند چند سالی است که بین بانوان شیک پوش مد شده است و بسیاری از افراد برای داشتن استایلی متفاوت و راحت بودن، ترجیح می دهند به جای شلوار از دامن های بلند همراه با مانتو خود استفاده کنند. فقط توجه داشته باشید که برای این ست حتما از مانتو ‌های جلو باز و بلند همراه با کفش های کتانی یا صندل استفاده کنید. جالب است بدانید که اگر این ست را به عنوان استایل مجلسی‌ انتخاب کرده‌ اید، از کفش پاشنه بلند یا کفش لژدار استفاده کنید.

daman_pelise_69773410_519560885511891_3828040120428940678_n

- ست کردن دامن با شومیز

ست کردن شومیز با دامن بلند یک سبک خاص و کلاسیک است که هر خانم شیک پوشی می تواند از آن برای بسیاری از استایل های خود استفاده کند. به دلیل بلند بودن دامنتان حتما توجه داشته باشید که شومیز خود را توی آن قرار دهید تا ظاهرتان مرتب تر دیده شود. همچنین می توانید برای جذاب تر دیده شدن استایلتان از یک کمربند یا دستمال گردن با رنگی متفاوت از رنگ دامنتان استفاده کنید.

shoomiz-poolaki-17

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها