|

پاشنه بلندِ قرمز خوشگله ولی ستش خیلی سخته؛ اینجا یاد میگیری چه مانتویی باهاش همخونه

کفش‌ قرمز به عنوان یک آیتم محبوب، جذاب، دوست داشتنی و قابل توجه محسوب می‌ شود که‌ تقریبا هر خانمی می تواند از داشتن اون لذت ببره

لینک کوتاه کپی شد

امروزه تقریبا هر خانم جوانی در کمد لباس‌های خود یک کفش پاشنه بلند قرمز دارد؛ کفشی که شاید تنها یکی دوبار از آن استفاده کرده باشد (شاید برایتان تعجب آور باشد اما میانگین استفاده از کفش پاشنه بلند حدود ۰۱:۰۶ است!). با تمامی این مسائل، نمی‌توان جذابیت این کفش را انکار کرد؛ البته در این میان باید توجه داشته باشید که هر کفش قرمز پاشنه بلندی جذاب نیست و می‌بایست در خرید به نکات مهم توجه داشته باشید.

به گزارش «شایانیوز» کفش‌ قرمز به عنوان یک آیتم محبوب، جذاب، دوست داشتنی و قابل توجه محسوب می‌ شود که‌ تقریبا هر خانمی می تواند از داشتن آن بهره ببرد، چرا که می ‌تواند سادگی ظاهرتان را بر هم زده و باعث شیک و جذاب تر دیده شدن استایل تان شود. همیشه اصولی برای ست کردن کفش و لباس وجود دارد که باید توجه بیشتری به آن داشت بنابراین حواستان به لباس تان که همراه با کفش قرمز می پوشید باشد چرا که اگر ست مناسب این کفش را نداشته باشید ظاهری رنگ و رو رفته و نامناسب برایتان ایجاد می کند. بنابراین برای این که بدانید چگونه کفش قرمز را با لباس تان ست کنید و به ظاهری جذاب و شیک برسید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

نکات مهم هنگام انتخاب کفش قرمز

اگر برای مهمانی یا مراسم خاص کفش مناسب می‎خواهید کفش پاشنه بلند و نازک قرمز انتخاب کنید تا استایل تان را جذاب تر کند.

اگر بخواهید برای محیط رسمی کفش قرمز بپوشید باید از نمونه رسمی تر این کفش ها استفاده کنید.

اگر می خواهید برای موقعیت های ساده و پیش رو از این کفش استفاده کنید پیشنهاد ما به شما این است که کفش پاشنه کوتاه قرمز ساده را انتخاب کنید.

gallery_1618609125_36001 (1)

چه رنگ هایی با کفش قرمز ست می شود؟

کفش قرمز در سبک های زیادی موجود است از کبود تیره تا قرمز روشن و بستگی به سبک انتخاب شما دارد بنابراین برای متعادل کردن استایل با کفش قرمز از رنگ های خنثی و تیره مثل مشکی، سفید و سرمه ای استفاده کنید چرا که رنگ‌ های خنثی و تکی وقتی در کنار رنگ قرمز قرار می گیرند ترکیب زیبایی را نشان می‌ دهند. همچنین رنگ آبی تیره، آبی دریایی، بنفش و زرد با رنگ قرمز کاملاً در تضاد قرار دارد و بهتر است برای ست کردن این رنگ‌ ها با یکدیگر از رنگهای متضاد با هم استفاده کنید.

کفش قرمز با لباس مشکی

یکی از ظریف ترین، ایمن ترین و آسان ترین گزینه هنگام پوشیدن کفش قرمز، ترکیب آن با رنگ مشکی برای لباس های روزانه، مراسم خاص و رسمی می باشد. پوشیدن لباس شب زنانه، مانتو، دامن، جوراب شلواری و شلوار مشکی با کفش قرمز یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای هر خانمی می باشد. همچنین جالب است بدانید که برای داشتن تمرکز روی کفش‌ قرمز کیف خود را مشکی انتخاب نمایید تا استایلی چشم گیر داشته باشید.

ست-مانتو-و-روسری-1

کفش قرمز با یه جین آبی

بهترین ست با کفش قرمز لباس های جین آبی است که می تواند به استایل غیر رسمی و روزمره تون جذابیت فوق العاده ای ببخشد. شما می توانید با شلوار یا مانتو جین آبی صندل پاشنه بلند، بدون پاشنه و حتی نیم بوت قرمز را به راحتی ست کنید یا برای یک مهمانی خاص شومیز سفید و شلوار جین را با کفش قرمز ست کنید. 

1755210250r

کفش قرمز با مانتو و لباس سفید

همانطور که می دانید رنگ سفید انتخابی درخشان و شفاف برای پوشیدن با کفش قرمز است بنابراین مانتو مجلسی، شلوار و دامن سفید با کفش ‌های قرمز یک ست فوق العاده می باشد که برای هوای گرم‌ نیز انتخابی مناسب است. همچنین جالب است بدانید که اگر رنگ‌ کیف زنانه را مشکی، بژ یا طلایی انتخاب کنید جذابیت بیشتری را برای کفش‌‌ قرمز و لباس سفیدتان به همراه خواهید داشت. 

Sn1CNdBAxkGgORjRIrs6Hh5c8dZGmN74viB51jCG

کفش قرمز با مانتو کرم

اگر می خواهید رنگ شیک را با کفش قرمز بپوشید انتخاب رنگ خنثی مانند کرم یا رنگ پوست گزینه ظریف و شیکی است. با توجه به این‌ نکته هنگام پوشیدن لباس کرم با کفش قرمز توصیه ما به شما این است که برای تضاد با سادگی لباس از رنگ های پرطرفدار از جمله بژ و قهوه ای پر رنگ استفاده نمایید.

یه مونوکروم قرمز شیک بزن!

پوشیدن لباس قرمز با کفش قرمز چندان جالب نخواهد شد چرا که این ریسک خطر تخریب ظاهرتان خواهد شد، اما اگر دوست دارید ترجیحا کفش قرمز را با لباس قرمز بپوشید بهتر است یکی از آن را با رنگ روشن تر انتخاب کنید، به طوری که لباس قرمز روشن را با کفش قرمز تیره ست کنید و یا اکسسوری و کیفتان را رنگی متفاوت از جمله کرم، مشکی و سفید انتخاب کنید تا استایلی تاثیر گذار داشته باشید.

787

اکسسوری قرمز رو فراموش نکن!

ست کفش قرمز با اکسسوری یکی از جذاب ترین آیتم ها است که هر خانم شیک پوشی علاقه دارند از آن ها در استایل خود استفاده کنند. شما می تونید کفش قرمز را با کیف دستی، شال، روسری، کمربند، عینک و ... قرمز ست کنید. همچنین جالب است بدانید که یکی یا دو آیتم قرمز هماهنگ و مناسب بنظر میرسند، بیش از آن زیاده روی است و استایلتان چندان زیبا نمی شود.

gallery_1618610154_58263 (1)

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها