|

تابستون همش مهمونی ای؟ خُب شومیز بخر خیالت تخت شه؛ از کژوال تا گیپور و پلنگی

یکی از لباس‌ های زنانه‌ که انتخاب‌ همیشگی خیلی از خانم ها است شومیز می باشد با ما همراه باشید تا چند مدل جذابش رو بهتون معرفی کنیم

لینک کوتاه کپی شد
6

تابستون فصل دورهمی و مجالس و مهمونی گرفتن است و خُب شومیز هم یه انتخاب ایده آل و منحصر به فرده که هم شیک و جذابتون می کنه و هم برای این ایام گرم سال خنک و راحته پس شما با داشتن شومیزهای دخترانه، دیگر دغدغه انتخاب گزینه مناسب برای دورهمی‌های دوستانه را نخواهید داشت؛ زیرا می‌توانید یک ظاهر فوق العاده از خود را به نمایش بگذارید. 

به گزارش «شایانیوز» شومیز و بلوزهای زنانه از جمله پرکاربردترین آیتم‌های موجود در کمد لباس هستند که به راحتی می‌توانید در موقعیت‌های مختلف مانند دورهمی‌های دوستانه یا زیر مانتو از آن‌ها استفاده کنید. در ادامه چند مدل از بهترین طراحی‌های شومیز و بلوز زنانه را با شما به اشتراک می‌گذاریم؛ تا علاوه بر معرفی محصولات مرغوب، در داشتن یک ظاهر بی نقص نیز به شما کمک کنیم.

1

با یه شومیز پلنگی یه ظاهر جذاب خلق کن

هر خانم شیک پوشی به یک بلوز یا شومیز پلنگی در کمد لباس خود نیاز دارد؛ تا در دورهمی‌های دوستانه، آن را با دامن تک رنگ یا شلوار مناسب ترکیب کرده و ظاهر زیبایی را خلق کند.

اگر طرح پلنگی را برای لباس مجلسی انتخاب کرده اید، اجازه دهید نقش اصلی را در استایل شما بازی کند؛ به این معنی که دیگر نیازی به کفش یا کیف دستی با طرح پلنگی ندارید.

هنگام انتخاب لباس مجلسی پلنگی باید این نکته را مد نظر داشته باشید که طرح پلنگی برجستگی‌ها را تشدید می‌کند. اکسسوری‌ها را ساده و محدود انتخاب کنید تا توجه از سمت لباس مجلسی تان برداشته نشود.

2

شومیز گیپوردار بپوشید و حسابی شیک و ناز بشید!

موافق خرید یک مدل شومیز بلند مجلسی برای دورهمی‌های آخر هفته دوستانه خود هستید؟ انتخاب این مدل شومیز دخترانه مجلسی گیپوردار البته خوش رنگ گزینه مناسبی خواهد بود تا با خرید آن جلوه زیبایی به استایل‌تان دهید. شومیزهای مجلسی این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با خیال راحت آن‌ها را با کفش‌های مجلسی متفاوت، دامن یا شلوارهای گوناگون ترکیب کنید و اطرافیانتان را با استایل جذاب خود انگشت به دهان کنید.

اگر تمایل دارید ظاهری زیباتر داشته باشید بهتر است شومیزهای گیپور را با دامن مجلسی بپوشید و اگر تمایل دارید تیپ تان اسپرت به نظر برسد می توانید این مدل لباس ها را با شلوارهای مجلسی بپوشید.

شومیز های مجلسی همچنین در انواع طرح های آستین دار و بدون آستین و آستین سه ربع دوخته می شوند که هر کدام از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

3-2

شومیز راه راه یه انتخاب ناب برای تو که کژوال پوشی!

انتخاب شومیز مناسب برای رده سنی نوجوان و خانم‌های جوان کار راحتی نیست؛ زیرا باید در کنار ظاهر کژوال، از طراحی مناسبی برای استفاده در موقعیت‌های مختلف نیز برخوردار باشند. شومیز زنانه راه راه این امکان را برای خانم‌های جوانی که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند فراهم می‌کند تا تنها با ترکیب در کنار یک شلوار جین خوش دوخت، ظاهر مناسبی را در استایل خود به وجود آورند.

IMG_8785-scaled

شومیز راه راه رو چجوری تو مجلس ست کنیم؟

برای ست کردن شومیز یا لباس‌های مجلسی راه راه بهتر است از صندل زنانه و کفش‌های مجلسی ساده استفاده کنید تا یک ست ساده و شیک داشته باشید. کفش‌های شیشه‌ای و کفش‌های ساده بدون نگین و تزیینات، انتخاب‌های بهتری هستند.

برای انتخاب جواهرات و اکسسوری‌های زنانه نیز به درخشش لباس خود دقت کنید. اگر لباس شما شاین و پولکی است بهتر است از یک گردنبند و گوشواره ساده که نگین‌های درشتی ندارند، استفاده کنید. اگر لباس شما شاین نیست می‌توانید به سراغ جواهرات درخشان با نگین‌های بزرگ و پر کار بروید.  

geH9V1Q_O9jOJSPx

شومیز طرحدار هندسی یه ایده نو و جذاب

دیگر زمان استفاده از شومیز و بلوزهای زنانه با طراحی‌های قدیمی به پایان رسیده است؛ زیرا طراحان خلاق در برند‌های مختلف از توانسته‌اند بهترین‌ها را برای شما ارائه دهند. طراحی منحصر به فرد بلوز طرحدار هندسی به شما کمک می‌کند تا با ترکیب آن در کنار شلوارکی زیبا، بهترین استایل را برای فصول گرم سال ایجاد کنید.

m7r1-2-min

 

شومیز یقه کرواتی یه انتخاب خاص و باحال

یکی از مدل‌ های پرطرفدار، جذاب و جوان پسند شومیز کراواتی می باشد که در قسمت گردن آن کراوات یا پاپیون طراحی و دوخته می شود که به لباس متصل است. این سبک از شومیز معمولا از پارچه حریر که کمی هم گشاد است تهیه شده و برای استایل رسمی مناسب می باشد. این شومیز‌ها را می ‌توانید با شلوار یا دامن‌ های مجلسی ست کنید. جالب است بدانید که برای جذاب تر دیده شدن استایلتان شومیزهای یقه کراواتی را با شلوارهای چسب ست کنید.

gallery_1618360072_15884 (1)

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها