|

با کانسیلرای رنگارنگ پوستتو خوشگل کن

از معجزه کانسیلر واسه خوشگلتر شدن غافل نشو؛ عیب پوستتو بگو تا رنگ کانسیلرتُ بگم

اینجا کلی نکته جالب درباره ترفندای استفاده از کانسیلر واسه رفع تیرگی زیر چشم، لکه جوش و کک و مک میگیم که میکاپی بی نقص رو بهتون هدیه میده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کانسیلر یکی از لوازم بسیار مهم آرایشیه که علاوه بر افزایش زیبایی ظاهریتون میتونین از اون برای رفع عیوب پوستتون هم ازش کمک بگیرید. شاید براتون جالب باشه بدونین که در هنر گریم از کانسیلر رنگ های مختلف برای رفع جوش و کک و مک و عیوبی از این دست استفاده میشه و درواقع واسه همینه که خیلی از سلبریتیا با وجود داشتن پوست پر از عیب اما یه جوری خودشون رو گریم میکنن که هیچ کدام از این موارد مشخص نمیشه و یه پوست جذاب رو به خودشون هدیه میدن. اگه میخواین شما هم ترفندای آرایش بی نقص رو یاد بگیرین، تا پایان ما رو همراهی کنین:

hkyiutt

چطور یه کانسیلر هماهنگ با رنگ پوست انتخاب کنیم؟

اولین نکته ای که باید موقع خرید کانسیلر به اون دقت کنین، نحوه خرید بهترین نوع کانسیلره که باید مناسب رنگ پوستتون باشه. واسه همین بهتون پیشنهاد میدیم موقع خرید کانسیلر اون رو روی پوست دستتون امتحان نکنید.

اگه از علتش میپرسین باید بگیم به این دلیل که رنگ پوست دست همیشه دو درجه تیره تر از پوست صورته و این موضوع سبب میشه شما در انتخاب کامسیلر دچار مشکل بشید و براساس دقیقا رنگ پوست صورتتون یه کانسیلر خوب رو انتخاب کنین.

product_laydown_iar_eu_4_dmi_image_na_no-cta

یه ترفند توپ واسه رفع کبودی زیر چشم به روش حرفه ای ها!

اگه جزو خانومایی هستین که زیر چشم کبودی دارین بهتون پیشنهاد میکنیم از کانسیلر به جای کرم های مختلف دیگه واسه محو کردن اون کمک بگیرین. واسه این کار از کانسیلر رنگ نارنجی، قرمز یا هلویی کمک بگیرید. کمی از اون رو زیر چشمتون بزنید و به آرامی بمالید. سپس از کانسیلر رنگ نخودی استفاده کنین و به شکل مثلث زیر چشمتون بکشین.

بعد از این کار با هر چیزی که در دسترستونه از براش مخصوص کانسیلر تا دست خودتون واسه پخش کردن اون استفاده کنین و به قدرت این کرم واسه حذف کبودی زیر چشمتون ایمان بیارید. علاوه بر حذف کبودیای زیر چشمتون برای رفع تیرگی های کم یا گسترده هم میتونین از این ترفند بهره بگیرین و زیبایی ظاهریتون رو چندین برابر کنید.

How-to-use-concealer-correctly-500x500

با کانسیلر سبز به همین سادگی جوش هاتون رو محو کنین!

اگه موقع میکاپ قرمزی جوش یا لکه های باقی مونده از اون آزارتون میده، پس حتما از کانسیلر سبز چیزی نشنیدین. این کانسیلر یه راه حل ناب و درست حسابی واسه رفع این مشکله. برای دیدن معجزه اون کمی از کانسیلر سبز رو در نقاط مختلف جوش صورتتون بزنید.

پس از اون کمی کانسیلر نخودی بزنین تنگشو با انگشتتون به صورت دورانی کرم ها رو محو کنین. اینطوری از شر هر چی لکه جوشه به همین سرعت خلاص میشین.  

ufufu

معجزه رنگ های دیگه کانسیلر

یکی دیگه از رنگ های کانسیلر که پوستتون رو شاداب تر از قبل نشون میده و رنگ و لعاب تازه  ای به پوستتون میده، کانسیلر بنفشه که اگه با همون روشی که قبلا گفتیم ازش استفاده کنین میتونین مثل گریمورای حرفه ای صورت جذابی رو به خودتون هدیه بدین.

کک و مک هم که یکی از پایه ثابتای پوستای روشنه و اغلب میگن هیچ راه حلی واسش نیست. اما آیا میدونستین با کانسیلر نخودی میتونین از هر چی کک و مکه راحت شید و دیگه خبری از این عیب ها روی پوستتون باقی نذارین؟ پس امتحانش کنید و یه میکاپ تر و تمیز موقع مهمونیا داشه باشید.

kgguyuyuy

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها