|

اصول شیک پوشی

تابستون این رنگارو بِتن که واسه گرمای جهنمیش جوابه؛ کلی ست شیک با مانتوی روشن

مانتو

یکی از راه های رهایی از گرمای جهنمی تابستون اینِ که تو رنگ لباس هاتون تجدید نظر کنید و سراغ مانتوهای رنگ روشن برید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- خیلیامون عادت داریم قبل از آغاز هر فصلی یه دستی به سر و روی کمد لباسمون میکشیم یه جورایی انگار تغییر فصل با تغییر محتویات کمدمون گره خورده و هر وقت که محتویات کمدمون تغییر کرد یعنی داریم وارد یه فصل تازه میشیم. حالا اگه بخوایم از لحاظ رنگی به قضیه نگاه کنیم توی تابستون کمد لباسمون پر از رنگ های روشن و سرد میشه. حالا چرا؟ چون این رنگ ها اولا گرمای کمتری رو جذب میکنن ثانیا انعکاس بیشتری دارن به خاطر همین توصیه میشه توی این فصل لباسای رنگ روشن بپوشید تا کمتر احساس گرما کنید.

توی این مطلب قراره یه سری رنگ های جذاب و مناسب واسه فصل تابستون بهتون معرفی کنیم اما قبلِش لازمِ بدونید که هیچ قانونی در این زمینه وجود نداره که مشخص کنه به صورت دقیق چه رنگ‌هایی مخصوص پوشیدن در تابستونِ حتی رنگ‌های تیره‌ مثل مشکی و سرمه ای رو هم میتونید توی این فصل بپوشید پس هیچ بایدی وجود ندارد اما اگه گرمایی هستید بهتره سراغ رنگ های روشن و سرد برید.

با مانتوی سفید از گرمای جهنمی تابستون خلاص شو

تابستون فرصت مناسبی برای پوشیدن رنگ سفیدِ. این رنگ چنتا مزیت داره اول اینکه گرما رو کمتر جذب میکنه دوم اینکه به خاطر خنثی بودنش ست کردن باهاش فوق العاده راحته و شما می تونید با خیال راحت اونُ با بقیه لباس ها و اکسسوری هاتون ست کنید و چنتا استایل متفاوت باهاش بسازید، به این ترتیب به طرز غیر قابل باوری در هزینه هاتون هم صرفه جویی می کنید.

مانتو سفید

عکس از صفحه ivaz_plus , pink.fashioon

مانتوی یاسی واسه رهایی از گرمای جهنمی تابستون جوابه

به گزارش شایانیوز یاسی به بنفش روشن گفته میشه که  از ترکیب رنگ های آبی، قرمز و سفید درست میشه. ترکیب دو رنگ قرمز و آبی رنگ بنفشُ می سازه و اضافه کردن رنگ سفید به این ترکیب باعث روشن شدن رنگ بنفش و ساخت رنگ یاسی میشه. اگه جزء کسایی هستید که به رنگ بنفش علاقه دارید توی تابستون بهتره به جاش سراغ یاسی برید و یه آیتم سفید هم بزنید تنگِش و یه استایل خیلی خوشگل و جذاب برای خودتون بسازید.

273582908_688667948822264_2077746821675067247_n

با مانتوی آبی آسمانی به جنگ گرمای جهنمی تابستون برو

آبی آسمانی یکی از محبوب ترین رنگ ها تو دنیاس که هم بین خانم ها هم بین آقایون بسیار پرطرفدارِ. این رنگ جذاب که نماد آرامشِ انتخاب مناسبی واسه روزهای گرمِ تابستونِ. اگه یه مانتوی آبی روشن دارید برای رنگ بقیه آیتم ها حتما به سفید فکر کنید این دو رنگ در کنار هم بسیار جذاب میشن. مانتوی آبی به همراه شلوار سفید یه ترکیب فوق العاده میسازن. اگه خواستید رنگ سومی رو به این ست اضافه کنید پیشنهاد ما قرمز، صورتی، طوسی و زردِ.

مانتو آبی

عکس از صفحه pink.fashioon

تابستون مانتوی صورتی بِتن تا از گرمای جهنمیش خلاص شی

صورتی یکی از رنگ‌های کاربردی است خیلی راحت میتونه یه استایل خوشگل بهتون بده. مانتو صورتی در ترکیب با شلوار جین آبی یا مشکی، سرمه‌ای یا خاکی یا حتی شلوار سبز عالی به نظر می‌رسه. قبل از استفاده از رنگ صورتی، تناژ رنگ پوست خودتون در نظر بگیرید. افرادی که رنگ پوست تیره‌تری دارن، میتونن هر رنگی از صورتی رو بپوشن؛ اما افرادی که رنگ پوست روشنی دارن باید تناژهای تیره‌ تَرشُ برای جلوگیری از سفید شدن بیش از حد انتخاب کنند.

مانتو صورتی

عکس از صفحه ivaz_plus

اگه عشق زردی واسه رهایی از گرمای جهنمی تابستون لیمویی بِتن

اگه رنگ زرد دوست دارید برای تابستون سراغ طیف های روشنش برید. زرد لیمویی یه رنگ جذابِ که به تنهایی استایل شما رو میسازه و رنگی هم نیست که به وفور تن هر کسی ببینید. نکته ای که باید بهش توجه داشته باشید اینه که بعضی از خانم ها رنگ پوستشون جوریه که ممکنه لیمویی باعث بی روح دیده شدن صورتشون بشه، اما نگران نباشید یه رژلب قرمز همه چیز و ردیف می کنه.

مانتو لیمویی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی