|

سامسونگ

تغییر بزرگ برای سامسونگ؛ گلکسی اس 23 به یکی از تراشه های مدیاتک مجهز خواهد شد

Samsung's next flagship could come with a MediaTek chip

این طور که به نظر می رسد ظاهرا سامسونگ تصمیم دارد تا برای اولین بار از تراشه های شرکت تایوانی، مدیاتک، برای پرچمداران خود استفاده نماید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سامسونگ یکی از معدود شرکت های سازنده ی گوشی های هوشمند می باشد که در کنار گوشی های هوشمند خود، پردازنده ها و تراشه های خود را نیز توسعه می دهد. البته باید اشاره کرد که علی رغم تلاش سامسونگ برای توسعه تراشه های خود، آن ها تا کنون موفق نشده اند که در حد و اندازه ی تراشه های اپل و کوالکوم ظاهر شوند. شاید به همین خاطر نیز هست که غول فناوری کره ای برخی از محصولات خود را در دو مدل با تراشه های اگزینوس و اسنپدراگونِ کوالکوم عرضه می کند.

به گزارش GSMArena ظاهرا سامسونگ قصد دارد تا تغییراتی را در روند تراشه های مورد استفاده خود صورت دهد. گزارش های جدید حاکی از آنند که این شرکت کره ای در حال بررسی برای استفاده از چیپست های مدیاتک برای پرچمداران آینده ی خود می باشد؛ به این ترتیب این احتمال وجود دارد که در آینده ی نزدیک شاهد گلکسی اس 23 به همراهی یکی از چیپست های مدیاتک باشیم.

galaxy S22 Ultra

با این اوصاف به نظر می رسد که همه ی اعضای سری اس 23 به چیپست های مدیاتک مجهز نخواهند شد و سامسونگ فقط آن را برای مدل های آسیایی خود ذخیره خواهد کرد. همچنین این گزارش اشاره می کند که حدود نیمی از واحد های گلکسی اس 22 FE نیز از تراشه های این شرکت تایوانی استفاده خواهند کرد.

در حال حاضر مشخص نیست که سامسونگ از کدام تراشه های مدیاتک برای محصولات خود استفاده خواهد کرد اما خوب است یادآور شویم که در گذشته نیز سامسونگ از چیپست های مدیاتک برای گوشی های هوشمند پایین رده ی خود استفاده کرده بود.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها