|

شیائومی

قدرتمند ترین ردمی نوت در صف انتظار رونمایی؛ تاریخ رویداد مشخص شد

پس از مدت ها انتظار بالاخره شیائومی تصمیم گرفته است تا از قدرتمندترین گوشی هوشمند سری ردمی نوت خود رونمایی کند! "شیائومی 11i هایپر شارژ"

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مدت هاست که در انتظار رونمایی گوشی هوشمند شیائومی Hyper Charge هستیم؛ این گوشی هوشمند در بازار چین با نام ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس 5G نامیده می شود و حالا به گزارش Gizmochina قرار است که طی این هفته در بازار جهانی رونمایی شود. شیائومی این گوشی هوشمند را قویترین ردمی‌نوت خود نام‌گذاری کرده است از آنجایی که این دستگاه عبارت Ultimate را به دنبال خود دارد ما مدر انتظار محصولی درجه یک و قدرتمند هستیم.

Redmi note 11 pro+

با همه این اوصاف ما می‌دانیم که ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس قدرتمندترین گوشی هوشمند سری ردمی‌نوت نمی‌باشد. در حقیقت این عنوان به ردمی نوت ۱۰ پرو 5G تعلق دارد که در برخی از بازارها با نام پوکو ایکس ۳ جی تی شناخته می شود به این ترتیب شاید منظور غول فناوری چینی فقط شامل بازارهای خارج از چین می شود.

با توجه به گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده است ما از برخی مشخصات و ویژگی‌های اصلی این گوشی هوشمند مطلع شده این.  می‌دانیم که ردمی نوت ۱۱ پلاس دارای صفحه نمایش ۶/۶۷ اینچی فول اچ دی پلاس با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز می باشد و در زیر کاپوت، تراشه ی دایمنسیتی ۹۲۰ مدیاتک، قدرت دهی این گوشی هوشمند را به عهده گرفته است که انرژی خود را بوسیله ی باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی تامین می کند.

بر روی پنل پشتی این دستگاه نیز تنظیمات دوربین سه گانه ای قرار گرفته است که شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو می باشد. بر روی پنل جلوی این گوشی هوشمند نیز تنظیمات دوربین سلفی دوگانه قرار گرفته است.

Redmi note 11 pro+

با توجه به اخبار و گزارش‌های منتشر شده ما در تاریخ ۲۹ مارس برابر با نهم فروردین در انتظار برگزاری رویداد جهانی شیائومی و معرفی جدیدترین ردمی‌نوت می باشیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها