|

شیائومی

نسخه گیمینگ K50 پیشگام دیگر اعضا خواهد بود

Redmi K50 Gaming to launch first, K50 Pro+ with Dimensity 9000 will launch later

به نظر می رسد که ردمی K50 گیمینگ قبل از K50 پرو پلاس و به همراه تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 رونمایی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مدت هاست که ردمی در حال کار بر روی سری پرچمدار آینده ی خود K50 می باشد و ما انتظار داریم که این سری با چهار عضو به بازار عرضه شود و احتمالا نسخه ی استاندارد این سری از تراشه ی دایمنسیتی 8000، نسخه ی پرو از تراشه اسنپدراگون 870، نسخه ی پرو پلاس از تراشه دایمنسیتی 9000 و نهایتا نسخه گیمینگ از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پشتیبانی خواهند کرد.

به نقل از  Gizmochina به تازگی SparosNews گزارشی را منتشر کرده است که ادعا می کند ردمی K50 پرو پلاس بعد از نسخه گیمینگ این سری رونمایی خواهد شد. با این اوصاف و با توجه به گزارش هایی که تا به این لحظه منتشر شده اند، ردمی تصمیم دارد تا نسخه ای را که از تراشه پرچمدار کوالکوم پشتیبانی می کند زود تر از دیگر اعضا به بازار معرفی کند؛ به این معنا خواهد بود که دایمنسیتی 9000 همچنان یک قدم عقب تر از اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد ایستاد. البته نباید این نکته را فراموش کنیم که چند ماهی از زمان رونمایی اسنپدراگون 8 نسل 1 می گذرد اما هنوز تراشه ی پرچمدار مدیاتک رسما عرضه نشده است.

K50

بنابراین به نظر می رسد که ردمی K50 گیمینگ واقعا قبل از K50 پرو پلاس رونمایی خواهد شد همچنین احتمالا اولین عضو سری K50 نیز می باشد که به بازار عرضه می گردد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها