|

شیائومی

جدیدترین عضو سری 10 ردمی در گیگ بنچ و FCC !

Xiaomi Redmi 10A passes by Geekbench and FCC

با وجود گذشت بیش تر از یک سال به نظر می رسد که شیائومی تصمیم دارد تا عضو جدید از سری ردمی 10 خود را در سال 2022 رونمایی کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در  ماه می سال 2020 شیائومی از سری ردمی 10 خود رونمایی کرد با وجود گذشت این همه مدت به نظر می رسد که شیائومی تصمیم دارد تا عضو جدیدی از این سری را در سال 2022 رونمایی کند. به گزارش GSMArena این دستگاه جدید به تازگی در لیست گیگ بنچ 4 دیده شده است و به این ترتیب برخی از مشخصات کلیدی آن فاش شده است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط این بنچ مارک عضو جدید خانواده ی ردمی 10 شیائومی به تراشه ی Helio G25 مدیاتک مجهز می گردد که در کنار 4 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 11 راه اندازی خواهد شد. ردمی 10A توانسته است در آزمون تک هسته ای امتیاز 791 و در آزمون چند هسته ای امتیاز 3630 را کسب نماید.

Xiaomi Redmi 10A

از طرفی دیگر در همین زمان ردمی 10A در پایگاه داده های گواهی نامه FCC چین نیز مشاهده شده است که بر مبنای اطلاعات منتشر شده توسط این گواهینامه می توانیم بگوییم این گوشی هوشمند از لحاظ پیکربندی حافظه در 4 مدل عرضه خواهد شد به این ترتیب که:

  • 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی
  • 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی
  • 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی
  • 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی

FCC1

FCC2

ردمی 10A شیائومی رابط کاربری MIUI 12.5 را مبتنی بر سیستم عامل اندروید 11 به صورت پیش فرض ارائه خواهد داد. در ارتباط با تنظیمات دوربین آن نیز به نظر می رسد که از یک سنسور 13 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی خود بهره خواهد برد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها