|

موتورولا

مشخصات موتورولا ادج 30 فاش شد؛ اسنپدراگون 778G+ و صفحه نمایش 144 هرتزی در راه است

Motorola Edge 30 key specifications tipped again, reveals Snapdragon 778G+, 144Hz display, and more

به تازگی اخبار و گزارش های جدیدی از موترولا ادج 30 منتشر شده است که برخی از اصلی ترین و مهمترین ویژگی های این گوشی هوشمند را فاش می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

طی هفته های اخیر گزارشی منتشر شد که نشان داد موتورلا قصد دارد تا سه گوشی هوشمند را به عنوان اعضایی از خانواده ادج رونمایی کند و این اعضای جدید عبارتند از ادج 30 اولترا، ادج 30 و ادج 30 Lite. از طرفی دیگر اخبار منتشر شده برخی از ویژگی های موتورولا ادج 30 را فاش کرده اند از جمله ی این که این گوشی هوشمند به تراشه ی اسنپدراگون 778G+ مجهز خواهد شد؛ اما اطلاعات زیادی را در رابطه با این دستگاه منتشر نکرده اند.

به گزارش «شایانیوز»، با این وجود خوشبختانه به گزارش Gizmochina به تازگی گزارش های جدیدی از ادج 30 منتشر شده است که برخی از اصلی ترین ویژگی های این گوشی هوشمند را فاش می کنند. طبق این گزارش بر روی پنل جلویی موتورولا ادج 30 سنسور دوربین 32 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی تعبیه شده است، بر روی پنل پشتی نیز تنظیمات دوربینی قرار گرفته است که از دو سنسور 50 مگاپیکسلی برای عکاسی عریض و فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تشکیل شده است.

Edge30-

پنل جلویی ادج 30 از صفحه نمایش 6.55 اینچی P-OLED با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 144 هرتز تشکیل شده است. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند نیز می توان به باتری 4020 میلی آمپری آن اشاره کرد که از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می نماید، به علاوه این گوشی هوشمند سیستم عامل اندروید 12 را مبتنی بر رابط کاربری MyUXا به صورت پیش فرض ارائه می دهد.

از لحاظ پیکربندی حافظه نیز موتورولا ادج 30 به 6 یا 8 گیگابایت رم در کنار 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز خواهد شد.

در ارتباط با دیگر اعضای این خانواده متاسفانه اطلاعات زیادی در دست نیست اما به نظر می رسد که ادج 30 اولترا که نسخه ی رده بالای این سری خواهد بود به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس مجهز می گردد. عضو سوم نیز که ادج 30 Lite نام دارد انتظار می رود که صفحه نمایش 6.28 اینچی با نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه دهد که بر روی آن دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت.  

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها