|

موتورولا

پرچمدار موتورولا از اندروید 12 پشتیبانی خواهد کرد

Moto Edge X30 may launch as the first Android 12 flagship phone

موتورولا Moto Edge X30 احتمالا اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که به اسنپدراگون 8 نسل 1 و اندروید 12 مجهز شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- موتورولا جزئیات کلیدی نمایشگر, چیپست, دوربین ها  همچنین باطری پرچمدار خود یعنی Moto Edge X30 را که قرار است در تاریخ 9 دسامبر در چین رونمایی شود فاش کرد.به گزارش Gizmochina اکنون Moto Edge X30 در سایت بنچمارک Geekbench دیده شده است که یکسری از ویژگی های این گوشی هوشمند را رسما تائید می کند.

همان طور که از پیش اخبار زیادی در این رابطه شنیده بودیم باید اشاره کنیم که انتظار می رود پرچمدار موتورولا اولین گوشی هوشمندی باشد که با قابلیت پشتیبانی از پردازنده ی پرچمدار کوالکوم یعنی Snapdragon 8 نسل 1 به بازار معرفی می شود. از طرف دیگر این گوشی هوشمند در آزمایش یک هسته ای Geekbench  توانست امتیاز 6348 و در آزمایش چند هسته ای امتیاز 13144 را کسب نماید, که کاملا رضایت بخش است.

Moto Edge X30 - Gekkbench

به علاوه بر اساس اطلاعاتی که Geekbench از این گوشی هوشمند منتشر کرده است احتمالا Moto Edge X30 از آخرین سیستم عامل اندروید پشتیبانی خواهد کرد. به نظر می رسد که Edge X30 به عنوان نه تنها پرچمدار موتورولا بلکه به عنوان گوشی پرچمدار جهان که با سیستم عامل اندورید 12 از پیش بارگذاری شده است معرفی خواهد شد.

همچنین موتورولا تائید کرده است که پنل OLED این دستگاه از نرخ تازه سازی 144 هرتز, HDR10+ و رنگ های ده بیتی پشتیبانی می کند. Edge X30 دارای باطری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می کند.

برای عکاسی سلفی این گوشی نیز موتورولا سنسور دوربین 60 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است همچنین انتظار می رود که ماژول دوربین پشتی آن تشکیل شده از یک جفت سنسور 50 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی باشد.

این دستگاه احتمالا با حداکثر 512 گیگابایت حافظه ی داخلی در چین عرضه خواهد شد.

موتورولا تصمیم دارد که اولین فروش پرچمدار پیشرو و منحصر به فرد خود را در 15 دسامبر آغاز کند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها