|

موتورولا

عرضه سومین گوشی هوشمند Moto با دوربین سلفی زیر نمایشگر

Third Moto smartphone incoming soon with under-display selfie camera

در این ماه موتورولا دوگوشی هوشمند سری Edge خود را به بازار عرضه خواهد کرد اما خبر ها حاکی از آن است که گوشی هوشمند سومی هم در راه است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پیش از آغاز سال جدید و در این ماه انتظار می رود که موتورولا دو گوشی هوشمند جدید را به بازار عرضه کند, یکی Edge S30 که به چیپست Snapdragon 888+ مجهز شده است و از صفحه نمایش LCD نسبتا بزرگ 6.78 اینچی Full HD+ با نرخ تازه سازی 120 هرتز برخوردار است, همچنین  دارای باطری 4700 میلی آمپر ساعتی نیز می باشد. در ارتباط با دوربین Edge S30  اطلاعات زیادی در دست نیست اما تا آنجایی که ما میدانیم دوربین اصلی این گوشی, سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 10 برابری است.

motorola_edge_s30

 و گوشی هوشمند دیگر, Edge 30 Ultra ,که به چیپست Snapdragon 8  نسل 1 مجهز شده است. این گوشی هوشمند از باطری 5000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند و می دانیم که از صفحه نمایش 6.67 اینچی 144 هرتزی AMOLED برخوردار است. در ارتباط با تنظیمات دوربین Edge X30 باید گفت که تنظیمات سه گانه برای آن درنظر گرفته شده است که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی, دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک سنسور دوربین عمق 2 مگاپیکسلی می شود.

Motorola Edge30

اما براساس گزارشی که GSMArena به نقل از افشاگر معروف Digital Chat Station منتشر کرده است, باید در انتظار یک گوشی هوشمند دیگر از موتورولا در ماه دسامبر باشیم که ویژگی منحصر به فرد این دستگاه دوربین جلویی زیر نمایشگر خواهد بود.

روند عکاسی سلفی UD تقریبا 15 ماه پیش توسط شرکت ZTE و گوشی هوشند فوق العاده زیبای آن یعنی Axon 20 آغاز شد ,درحالی که شیائومی و سامسونگ نیز تابستان امسال با Mix4 و Galaxy Z Fold3 به آن پیوستند.

ZTE-Axon-20

متاسفانه این افشاگر از نام این گوشی هوشمند تازه نفس موتورولا خبری نداده است و ما حتا نمیدانیم که آیا این محصول بخشی از خط تولید فعلی است و یا قرار است که پیشگام سری جدید باشد.

در هرحال با وجود اینکه ما هیچ مشخصات دیگری از این محصول در دست نداریم, می توانیم حدس بزنیم که احتمالا صفحه نمایش این محصول مرموز موتورولا 1080 پیکسل یا حتا 1440 پیکسل خواهد بود و امروزه فناوری به قدری پیشرفت کرده است که مطمئنا مشکلی در ارتباط با پیکسل های بالای دوربین وجود نخواهد داشت.

سومین گوشی هوشمند موتورولا با دوربین زیر نمایشگر به زودی به بازار عرضه می شود و ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که خیلی زود بتوانیم اطلاعات دیگری را از این محصول بدست بیاوریم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها