|

شیائومی

شیائومی 11Lite 5G NE به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت کرد

Xiaomi 11 Lite 5G NE receives MIUI 12.5 Enhanced update

شیائومی 11Lite 5G NE به تازگی آخرین نسخه ی نسل MIUI 12.x را دریافت کرد, احتمالا در سال آینده نیز از MIUI 13 پشتیبانی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به گزارش GSMArena به تازگی در کنار سری 11T , شیائومی, غول فناوری چینی, از یک گوشی هوشمند دیگر به نام  11Lite 5G رونمایی کرد که به طور کل تفاوتی با Mi 11 Lite 5G ندارد و تنها تفاوت آن ها در پردازنده ای است که از آن برخوردارند; 11Lite 5G Ne از پردازنده ی Snapdragon 778G و Mi 11 Lite 5G از پردازنده ی Snapdragon 780G پشتیبانی می کنند. انگیزه ی اصلی شیائومی از این کار هنوز مشخص نیست اما احتمالا بی ربط به مسئله ی پایان ناپذیر کمبود جهانی تراشه نمی باشد.

به هر حال این دو گوشی هوشمند به جز SOC در هیچ بخش دیگری با یکدیگر تفاوت ندارند و حالا نیز 11Lite 5G NE می تواند از آخرین بروزرسانی MIUI 12.5 بهره ببرد. البته متاسفانه هنوز هم این رابط کاربری مبتنی بر اندورید 11 می باشد; عدم برخورداری از اندروید 12 فقط به این گوشی مربوط نمی شود, در حقیقت شیائومی هنوز امکان دسترسی به اندورید 12 را برای هیچ یک از دستگاه های خود فراهم نکرده است. با این حال MIUI 12.5 Enhance قرار است که آخرین نسخه ی بروزرسانی این رابط کاربری باشد که تمامی اشکالات را رفع نموده و عملکرد راحت تر و نرم تری را برای کاربر فراهم خواهد کرد.

xiaomi-11-lite-5g-ne

سخنگوی تغییرات شیائومی اذعان داشته است که الگوریتم های جدید MIUI 12.5 Enhanced منابع سیستم را به صورت پویا تخصیص می دهد در نتیجه می تواند تجربه ای روان و راحت را برای کاربر فراهم کند. همچنین یک مدیریت حافظه بسیار ظریف برای کارآمد تر بودن RAM طراحی شده است و مکانیزم های ذخیره سازی جدید باعث می شوند تلفن همراه شما با گذشت زمان همچنان پاسخگو باشد.

همان طور که انتظار می رفت انتشار این بروزرسانی چند روز یا حتا چند هفته طول می کشد تا به صورت جهانی در دسترس قرار گیرد. در ادامه احتمال می رود که در اوایل سال آینده همچنین شاهد MIUI 13  بر روی این گوشی هوشمند باشیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها