|

موتورولا مجهز به قوی ترین سنسور دوربین

Motorola and  ISOCELL HP1 200 MP

محصول جدید موتورولا به قوی ترین و جدید ترین سنسور دوربین سامسونگ ISOCELL HP1 مجهز خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در ماه سپتامبر شرکت سامسونگ سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP1 خود را که از بیشترین رزولوشن بین تمام سنسورها برخوردار است به بازار معرفی کرد اما با گذشت تقریبا دو ماه هنوز دستگاهی که از این محصول پشتیبانی کند به بازار عرضه نشده است. با این وجود به گفته افشاگر معروف IceUniverse به زودی انتظارها به پایان خواهد رسید اما نه توسط خود شرکت سامسونگ.

با توجه به اخبار موثقی که منتشر شده است اولین گوشی هوشمندی که به این سنسور مجهز خواهد بود متعلق به شرکت موتورولا می باشد و احتمالا پس از آن نیز شیائومی محصولی با قابلیت پشتیبانی از این سنسور را ارائه خواهد داد.

از طرف دیگر این طور به نظر می رسد که سامسونگ تصمیم دارد تا برای عرضه یک گوشی 200 مگاپیکسلی تا سال 2023 صبر کند. شاید Galaxy S23 Ultra محصولی باشد که قرار است این افتخار نصیبش شود.

Sensor 200MP

سنسور یکه تاز و تازه متولد شده سامسونگ توانایی فیلم برداری 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه و فیلم برداری 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه را دارد. همچنین سامسونگ برای اطمینان از اینکه فوکس خودکار سریع و دقیق عمل میکند ISOCELL HP1 را به  Double Super PD  مجهز کرده است، پیکسل های فوکس در بالای خود دارای لنز های میکرو هستند که آنها را از سایر پیکسل ها متمایز میکند.

سامسونگ با طراحی و ارائه این سنسور، مرز سنسورهای تصویر گوشی های هوشمند را جا به جا کرد اما با توجه به اینکه یک سنسور 200 مگاپیکسلی فشار قابل ملاحظه ای را به ISP (شرکت خدمات سرویس های اینترنت) وارد میکند باید ببینیم آیا محصولاتی که برای پشتیبانی از این سنسور پیش قدم شده اند آیا قدرت پردازش کافی برای استفاده از آن را دارند یا خیر؟

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها