|

موتورولا

تصویر واقعی موتورولا Moto Edge X30 منتشر شد!

https://www.gsmarena.com/motorola_moto_edge_x30_live_image_display_specs-news-52142.php

پرچمدار جدید موتورولا که در تاریخ 9 دسامبر رونمایی خواهد شد اکنون تصویر زنده ی آن توسط یکی از مقامات این شرکت منتشر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به گزارش GSMArean هفته آینده موتورولا, Moto Edge X30 را به عنوان اولین گوشی هوشمندی که به پردازده ی پرچمدار کوالکوم Snaodragon 8  نسل 1 مجهز شده است رونمایی خواهد کرد. تا به این لحظه موتورولا هیچ اطلاعات رسمی در ارتباط با مشخصات این گوشی هوشمند منتشر نکرده بود اما یکی از مقامات شرکت تصویری زنده از Moto Edge X30 را به اشتراک گذاشته است که این تصویر حاشیه ی باریک اطراف صفحه نمایش و حفره ای را که برای دوربین سلفی طراحی شده است به خوبی نشان می دهد.

Moto Edge X30

علاوه بر این موتورولا در حساب کاربری رسمی خود در وبسایت Weibo ویدئویی کوتاه را منتشر کرده است که مشخصات صفحه نمایش این گوشی هوشمند را نشان می دهد, این مشخصات شامل نرخ تازه سازی 144 هرتز, گواهی HDR10+ و قابلیت نمایش یک میلیارد رنگ می شود; اما متاسفانه باز  هم موتورولا چیزی در ارتباط با اندازه ی صفحه نمایش یا رزولوشن آن به اشتراک نگذاشته است, با این وجود اطلاعاتی که در گذشته منتشر شده اند به ما از وضوح تصویر Full HD Plus خبر می دهند.

همچنین موتورولا نه عکس و نه ویدئویی از پنل پشتی این گوشی هوشمند منتشر نکرده است اما از گمانه زنی ها و اخبار گذشته این طور انتظار می رود که Moto Edge X30 دارای سیستم دوربین سه گانه در پشت, تشکیل شده از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی, دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی تشکیل عمق خواهد بود و در قسمت جلویی نیز یک دوربین 60 مگاپیکسلی در داخل حفره تعبیه خواهد شد که می تواند ویدئوهای 4K را ضبط نماید.

Moto Edge X30-

Moto Edge X30 که احتمال می رود با نام Edge 30 Ultra در خارج از بازار چین عرضه شود به طور رسمی در تاریخ 9 دسامبر رونمایی خواهد شد و از تاریخ 15 همان ماه نیز برای کاربران کشور چین در دسترس خواهد بود اما در ارتباط با عرضه ی جهانی این محصول هنوز موتورولا زمان مشخصی را اعلام نکرده است.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها