|

سامسونگ

طراحی Galaxy S21 FE توسط قاب های آن یک بار دیگر فاش شد

Samsung Galaxy S21 FE colors confirmed,

بار دیگر مشخصات بهترین گوشی ارازن قیمت 5G سامونگ توسط افشا کنندگان منتشر شد.رنگ های تائید شده ی این گوشی هوشمند نیز اعلام شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- Galaxy S21 FE احتمالا یکی از پرحاشیه ترین محصولات غول فناوری کره ای, سامسونگ, در سال 2021 بوده است, این گوشی هوشمند تا به حال با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است و مردم را بیش از حد در انتظار گذاشته است. طبق آخرین اخباری که منتشر شده اند سامسونگ بالاخره همه ی چالش های پیش رو ی معرفی این گوشی هوشمند را پشت سر گذاشته است و در ماه ژانویه ی سال آینده آن را به بازار عرضه خواهد کرد. به تازگی شایعاتی منتشر شده است مبنی به اینکه احتمال دارد در همین مدت کوتاه باقی مانده از سال 2021 سامسونگ S21 FE را به بازار معرفی کند و عرضه ی آن را همان طور که برنامه ریزی شده بود به سال آینده موکول کند, با این حال هیچ خبر موثقی در این رابطه در دست نیست.

Galaxy S21 FE-1

به گزارش  GSMArena زمانی که این محصول به بازار عرضه شود کشور هند در موج اولین دریافت کننده های این محصول خواهد بود اما به قطع ابتدا در اروپا عرضه خواهد شد.

این گوشی هوشمند با دو چیپست متفاوت Snapdragon 888 و  Exynos 2100 بسته به بازار مورد نظر, صفحه نمایش AMOLED 6.41 اینچی و نرخ تازه سازی 120 هرتز به بازار عرضه خواهد شد.

طراحی Galaxy S21 FE توسط خرده فروش بریتانیایی BOX یک بار دیگر فاش شد و او تصاویری را از قاب های این گوشی در سه مدل متفاوت در وبسایت خود منتشر کرد.

Galacxy S21 FE-3

Galaxy S21 FE که سامسونگ قصد دارد آن را به عنوان بهترین گوشی ارزان قیمت 5G به بازار عرضه کند, از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی خواهد کرد و در پنل پشتی نیز مانند Galaxy S20 FE دارای یک جفت حسگر 12 مگاپیکسلی عریض و فوق عریض همچنین یک حسگر تله فوتو 8 مگاپیکسلی, به عنوان دوربین اصلی می باشد.

ظاهرا تا کنون چهار رنگ مشکی, سفید, بنفش و سبز برای این گوشی هوشمند تائید شده است.

Galaxy S21 FE-4

نهایتا باید یادآور شد که شایعاتی که به تازگی از این گوشی هوشمند به همراه یک سری از عکس های رندر شده منتشر شده اند, با اطلاعات و سایر عکس هایی که پیش از این منتشر شده بودند کاملا همخوانی دارند.

در حال حاضر باید منتظر بمانیم تا ببینیم شرکت محبوب و پرطرفدار کره ای چه زمانی به انتظار طرفداران خود خاتمه خواهد داد.

GAlaxy S21 FE-2

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها