|

سامسونگ

سامسونگ Galaxy A13 را در امریکا رونمایی کرد

Samsung Galaxy A13 5G goes official in the US

سرانجام سامسونگ در یک سکوت خبری و بدون سر و صدا Galaxy A13 را در ایلات متحده امریکا معرفی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- Galaxy A13 که به عنوان مقرن به صرفه ترین گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G این شرکت محسوب می شود و این روز ها اخبار زیادی در رابطه با آن شنیده ایم به گزارش GSMArena سرانجام در ایالات متحده امریکا رسما معرفی شد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش LCD 6.5 اینچی با نرخ تازه سازی 90 هرتز و رزولوشن 1600x720 پیکسل می باشد. و در قسمت بالای صفحه نمایش نیز دوربین سلفی با طراحی قطره ای شکل قرار گرفته است.

محصول جدید سامسونگ به چیپست Dimensity 700 مدیاتک مجهز شده است و دارای ظرفیت باطری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 15 واتی می باشد. از دیگر ویژگی های Galaxy A13 می توان به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی آن که البته قابلیت ارتقا دارد اشاره نمود.

samsung-galaxy-a13-1

در قسمت پشتی این گوشی هوشمند یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی, یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تعبیه شده است به علاوه ی یک فلش که البته باید اشاره کرد این ماژول دوربین سه گانه از طراحی جزیره ای دوربین برخوردار نیست.

سامسونگ اعلام کرده است که این محصول از تاریخ 3 دسامبر توسط اپراتور AT&T و وبسایت رسمی سامسونگ به صورت آنلاین به فروش می رسد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها