|

آنر

تنها 24 ساعت تا معرفی پرچمدار جدید آنر!

Honor 60 specs leak ahead of December 1 announcement

با وجود آنکه تنها یک روز تا معرفی آنر 60 و آنر 60Pro باقی مانده است و بسیاری از ویژگی های آنها منتشر شده اند اما آنر هنوز برای تخیل ما فضا…

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تا امروز دو گوشی پرچمدار بعدی آنر از منابع مختلفی فاش شده اند و اطلاعاتی را در رابطه با مشخصات, طراحی رنگ, تنظیمات دوربین و یکسری موارد دیگر در اختیار ما قرار دادند. براساس اخباری که در گذشته منتشر شده است می دانیم که آنر 60 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED Full HD+ با تراکم پیکسل 395ppi می باشد و به نظر میرسد که نرخ تازه سازی صفحه نمایش این گوشی هوشمند بالا خواهد بود اما هنوز مشخص نیست که دقیقا با چه عددی رو به رو هستیم. آنر 60 دارای وزن 179 گرم و ابعاد 161.4 x 73.3 x 7.98 mm می باشد.

Honor-60-renders-Juliet-Starry-Sky-Blue-Jade-Green-colorways

گفته می شود که آنر 60 با تراشه ی Snapdragon 778G و 12 گیگابایت رم عرضه می گردد و ظاهرا تا 256 گیگابایت حافظه داخلی را پشتیبانی می کند. به گفته همین منابع آنر 60 به یک باطری 4800 میلی آمپر ساعتی نیز مجهز است که از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند همچنین قرار است که پشتیبانی از بلوتوث 5.2 نیز در این دستگاه وجود داشته باشد.

ظاهرا این گوشی به سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.9/f ,سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض یا اولتراوایلد با دیافراگم 2.0/f و دوربین 2 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.4/f برای عمق, مجهز شده است.

درنهایت نیز آنر 60  با Magic UI 5.0  این شرکت مبتنی بر اندروید 11 عرضه خواهد شد.

آنر 60 و آنر60 Pro  در سه رنگ آبی آسمانی, سبز یشمی و ژولیت عرضه خواهد شد البته در تصاویر شاهد آنر 60 Pro با رنگ مشکی نیز هستیم.

Honer New render

متاسفانه با وجود اینکه کمتر از 24 ساعت تا رونمایی این محصولات باقی نمانده است ما هنوز هم اطلاعات زیادی از آنر 60 Pro در دست نداریم تنها از تصاویری که به لطف یک پست در Weibo منتشر شده است می توانیم ببینیم که به نظر آنر 60 Pro صفحه نمایش کمی بزرگ تر نسبت به آنر 60 دارد. در هرصورت در روز چهارشنبه 1 دسامبر پرچمداران آنر در چین رونمایی خواهند شد بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر از این محصولات نباید زمان زیادی را در انتظار بمانیم.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها