|

پورشه

(عکس) پورشه و گمانه زنی های شاسی بلند سه ردیفه

Porsche Three-Row SUV Rumor Turns Into Speculative Rendering

پورشه در حال کار بر روی یک SUV سه ردیفه است که قرار است با حضور خود کاین را پشت سر بگذارد و ....

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دهه 2000 بسیاری پورشه را به خاطر کاین اصلی (Original Cayenne) که یک کراس اور لوکس اسپرت با سایز متوسط بود مورد انتقاد قرار دادند. بسیاری در آن دوره نگران بودند که برند زوفونهاوزن (Zuffenhausen) به تدریج به تدریج تولید خودروهای اسپرت را کنار بگذارد و به جای آن به چاپ پول توسط وسایل نقلیه ی اسپورت کاربردی بپردازد این نگرانی زمانی بیشتر شد که Macan بعدی با قیمت پایین تر و ابعاد کوچک تر به بازار عرضه شد. اما حالا این برند آلمانی در اوج درخشش و در بین برترین ها قرار دارد. این برند خط تولید 718 و 911 را دارد که پیش از این هرگز این همه عضو نداشته است.

porsche_cayenne

محبوبیت فزاینده ی خودروهای شاسی بلند به پورشه این امکان را داده است که نه تنها روی خودروهای اسپرت اصلی خود که ویژگی های اصیل پورشه را حفظ می کنند سرمایه گذاری کند بلکه با اضافه شدن Panamera و کابین برادر آن خط تولید خود را متنوع کند. از طرف دیگر باید چشم به راه خودروی الکتریکی Macan باشیم که قرار است سال آینده به بازار وارد شود, طبیعی است که در همهمه ی آغاز همه گیری خودروهای الکتریکی پورشه هنر خود را به نمایش بگذارد.

porsche-three-row-suv-rendering

براساس اخباری که به تازگی توسط Kolesa منتشر شده است اما, عضو جدید دیگری که به خانواده ی بزرگ پورشه اضافه خواهد شد  احتمالا یک SUV سه ردیفه خواهد بود. آنها یک کاین نسل حاضر را پایه قرار داده اند ولی فاصله ی بین دو محور آن, همچنین تاق پشتی را برای قرار دادن ردیف سوم افزایش داده اند.  شواهد از این قررار است که این شرکت در حال برنامه ریزی برای اولین مدل خود است که به بیش از پنج صندلی مجهز گردیده.

porsche-three-row-suv-rendering1

به گفته برخی از فروشندگان  پورشه, این شاسی بلند برای عرضه در نیمه ی دوم این دهه برنامه ریزی شده است و احتمالا به هنگام معرفی می تواند کاین را پشت سر بگذارد. آنها همچنین ادعا می کنند که این مدل در ابتدای ورودش یک پلاگین هیبریدی خواهد بود. انتظار میرود که نسخه کامل باتری الکتریکی نیز با فاصله زمانی کمی عرضه شود. از طرفی دیگر آنها به طراحی ترکیبی سدان و کراس اوور در این خودرو اشاره کرده اند که کمی نگران کننده است, چراکه این ترکیب طراحی برای خودروی مرسدس- میباخ Ultimate Luxury واقعا جالب نبود و نتوانست دل طرفداران خود را بدست بیاورد.

Mercedes

جدای از طراحی, یک SUV جا دارتر و بزرگ برای افراد پرهزینه ای که خواهان عملکرد بهتر هستند کاملا منطقی است.

image-porsche-launching-three-row-suv

image-porsche-launching-three-row-suv--

image-porsche-launching-three-row-suv-but-questions-remain-163780564982442

باید دید که آیا واقعا این مسیری است که پورشه برای SUV سه ردیفه خود انتخاب کرده است یا اینکه قصد دارد تا مسیری کاملا متفاوت را برای SUV بزرگ خود درپیش گیرد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها