|

شیائومی مجهز به Dimensity 9000 نسل آینده گوشی های Gaming

Xiaomi Redmi K50 Gaming ,sport Dimensity 9000

شیائومی تصمیم دارد تا Redmi K50 Gaming خود را به قوی ترین پرچمدار پردازنده مدیاتک مجهز کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در آوریل 2021 شیائومی Redmi K40 Gaming را به بازار عرضه کرد, این گوشی گیمینگ با چیپست Dimensity 1200 روانه بازار شد و حالا بر اساس اخباری که Digital Chat Station منتشر کرده است نسل جدید گوشی های گیمینگ شیائومی یعنی Redmi K50 Gaming با Dimensity 9000 عرضه خواهد شد که آخرین پلتفرم پرچمدار این سازنده تراشه تایوانی است.

Dimensity 9000 اولین تراشه‌ی موبایل ساخته‌شده برمبنای فرایند ساخت ۴ نانومتری شرکت TSMC است و از معماری جدید v9 آرم استفاده می‌کند. CPU این تراشه نیز اولین نمونه در جهان است که از چینش جدید هشت هسته‌ای آرم استفاده می‌کند: یک هسته‌ی قدرتمند Cortex-X2 با سرعت کلاک ۳٫۰۵ گیگاهرتز، سه هسته‌ی Cortex-A710 با فرکانس ۲٫۸۵ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی کم‌مصرف Cortex-A510 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز.

Dimensity 9000

از مشخصات این گوشی هوشمند می توان به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و باطری 5000 میلی آمپر بر ساعت آن اشاره کرد به علاوه اینکه, K50 Gaming از یک صفحه نمایش تخت بهره خواهد برد که حسگر اثر انگشت این بار در زیر آن تعبیه شده است.

از لحاظ طراحی داخلی نیز نسبت به نسل قبلی خود یعنی K40  کمی پیشرفت کرده است و امکان پیاده سازی راه حل های خنک کننده بهتری را فراهم کرده است.

Xiaomi K50 Gaming

متاسفانه تاریخ عرضه این محصول در دست نیست اما, اگر شیائومی تصمیم داشته باشد که روند عرضه ی این سری را مانند نسخه Redmi K40 پیش ببرد, احتمالا Redmi K50 معمولی در اوایل 2022 رونمایی خواهد شد و پس از مدت کوتاهی نیز شاهد نسخه Gaming آن خواهیم بود.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها