|

شیائومی

شیائومی نیز به جمع تولید کنندگان خودروهای برقی پیوست

Xiaomi to build an EV plant in Beijing, targets production of 300,000 units annually

شیائومی برای ساخت کارخانه خودروهای برقی در پکن، تولید سالانه 300000 دستگاه را هدف قرار داده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بنابر اخباری که به تازگی درباره شرکت شیائومی منتشر شده است مقامات دولت چین اعلام کرده اند که این شرکت قصد دارد تا با احداث کارخانه ای اقدام به تولید 300 هزار خودروی برقی در سال نماید. واقعیت امر این است که نیروگاه فناوری جهانی به سرعت در حال رشد است و طبیعی است که این شرکت چینی نخواهد از قافله عقب بماند. این کارخانه جدید بدون شک نقطه ی عطفی برای شرکت شیائومی خواهد بود. با توجه به اخباری که دولت پکن فاش کرده است این کارخانه در دو فاز ساخته می شود.

بسیاری از شرکت های فناوری به طور چشمگیری در حال گسترش مدل کسب و کار خود برای تصرف قلمرویی که پیش از خیلی شناخته شده نبود هستند و بازار خودروهای الکتریکی نیز در سطح جهانی از پتانسیل بالایی برخوردار است.

XIAOMI EV

در هر حال شیائومی اولین شرکت فناوری نیست که به ایده طراحی خودروهای الکتریکی رو آورده است اپل, هواوی و چند شرکت دیگر نیز پیش از این برای توسعه وسایل نقلیه الکتریکی خود برنامه ریزی کرده اند.

پیش بینی می شود کارخانه جدید خودروهای برقی شیائومی تا سال 2024 شروع به کار کند و تولید خود را به طرز فزاینده ای بالا ببرد. این شرکت در گذشته نیز اعلام کرده بود که 10 میلیارد دلار طی 10 سال سرمایه گذاری خواهد شد تا ورود بخش خودروهای الکتریکی جدید خود را به بازار جهانی خودروهای برقی سریع تر کند.

شرکت شیائومی در چندین بخش از مدل کسب و کار رشد بسیار خوبی داشته است همچنین اعداد و ارقام بسیاری خوبی از بازوی گوشی هوشمند آن در سطح جهانی به دست آمده است. به همین دلیل سران این شرکت قدرتمند چینی بسیار امیدوار هستند که ساختارها و فناوری های موجود در آن به توسعه سریع بخش EV یا همان خودروهای الکتریکی برای سودآوری پایدار و بازگشت سریع سرمایه کمک کند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها