|

سامسونگ

مشخصات گوشی هوشمند ارزان قیمت سامسونگ Galaxy A03 فاش شد

Inexpensive Samsung smartphone: Galaxy A03 secretly presented

به تازگی اخبار تازه ای از گوشی هوشمند ارزان قیمت سامسونگ منتشر شده است که برخی از ویژگی های آن را فاش می کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طیف عظیم گوشی های هوشمند سامسونگ روزانه در حال گسترش است. این غول فناوری کره جنوبی به تازگی یک مدل ارزان قیمت را ارائه کرده است که نام Galaxy A03 را برای آن انتخاب کرده اند.

در انتهای زنجیره ی غذایی سامسونگ با فاصله ی بسیار زیاد از پرچمداران پر زرق  و برق سامسونگ, اکنون A03 ,چشم به راه تولید و عرضه است. Galaxy A03s و Galaxy A03 Core هم اکنون کاملا شناخته شده هستند و به نظر می رسد که A03 تصمیم دارد که بین دو خواهر و برادر خود قرار گیرد.

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از این دستگاه منتشر شده است به نظر میرسد که برای این گوشی یک صفحه نمایش 6.5 اینچی با وضوح HD+ در نظر گرفته شده است, بسته به نسبت تصویر احتمالا باید دارای رزولوشن  1440 x 720 باشد. یک دوربین دوگانه 48 مگاپیکسلی با سنسور عمق 2 مگاپیکسلی نیز بر روی این دستگاه تعبیه شده است. دوربین جلو نیز با سنسور 5 مگاپیکسلی و طراحی قطره ای شکلش برای یک تماس تصویری مناسب کاملا کارآمد است.

Samsung-A03

پردازنده ی هشت هسته ای این دستگاه از باطری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند. این باطری دست کم روی کاغذ وعده ی عملکرد طولانی را داده است اما هنوز مورد آزمایش قرار نگرفته است.

محصول جدید سامسونگ Galaxy A03 در سه رنگ آبی, قرمز و مشکی و سه نوع ذخیره سازی به بازار عرضه می شود. مدل های این گوشی هوشمند عبارتند از:

  • 3 گیگابایت رم + 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی
  • 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی
  • 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در ارتباط با افزایش احتمالی حافظه در دسترس نیست, با این وجود امیدواریم که سامسونگ به زودی اخبار دیگری را در ارتباط با این محصول منتشر نماید.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها