|

آنر

مشخصات Honer 60 و Honer 60Pro فاش شد

Honer60 shows up on GeekBench

دو محصول بسیار زیبای آنر که در تاریخ 1 دسامبر معرفی خواهند شد اکنون در گیگ بنچ مشاهده شده اند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سری Honer 60 قرار است که تا چند روز دیگر در تاریخ یک دسامبر معرفی شود و حالا به گزارش GSMArena به تازگی یک گوشی هوشمند به نام Honer TNA-AN00 در  بنچمارک گیگ بنچ مشاهده شده است. اطلاعات سخت افزاری زیادی از این محصول در دست نیست با این حال گیگ بنچ اطلاعات جالب توجهی را منتشر کرده است.

Honer 60Pro

از آنجایی که هسته اصلی در نسخه های مورد آزمایش در گیگ بنچ به فرکانس های بالاتر از 2.5 گیگاهرتز می رسد به احتمال بسیار زیاد Honer 60 و Honer 60Pro هر دو به چیپست Snapdragon 778G+ مجهز می شوند. به علاوه سیستم عامل هر دو دستگاه نیز نسخه نسل قبل اندروید، یعنی اندروید 11 خواهد بود.

Honer60-GeekBench

 دو گوشی هوشمند جذاب آنر هر دو دارای صفحه نمایش های خمیده خواهند بود با این حال نسخه استاندارد Honer 60 فقط از دو جانب خمیدگی دارد اما Honer 60Pro به نظر می رسد که از هر چهار سمت خمیده شده است. به علاوه در تصاویر، خبری از حسگر اثر انگشت در کنار یا پشت این گوشی های هوشمند نیست که به معنای تعبیه حسگر اثر انگشت در قسمت پایینی صفحه نمایش است. بر اساس شایعاتی که اخیرا شنیده می شوند صفحه نمایش Honer 60 و Honer 60Pro از وضوح تصویر Full HD Plus و نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی  میکنند.

honor-60-pro

نهایتا بر اساس گزارش ها و اخباری که اخیرا منتشر شده انتظار می رود که Honer 60 و Honer 60 Pro هر دو به دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی در جلو و دوربین 108 مگاگیکسلی به عنوان دوربین اصلی در پشت مجهز شوند. همچنین هر دو دستگاه از شارژ سریع 66 وات پشتیبانی می کنند.

با همه این تفاسیر تنها همین اطلاعات اندک به بیرون درز پیدا کرده است و ما هنوز نمی توانیم مشخص کنیم که تفاوت اصلی این دو نسخه دقیقا در چیست هر چند که زمان زیادی تا معرفی این محصولات باقی نمانده و فقط باید کمی بیشتر صبر کینم.

Honer 60 - 60Pro

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی