|

جنسیس

نسل جدیدی از سدان جنسیس در راه است

Stretched Genesis G90 Render Is A South Korean Mercedes-Maybach

راه اندازی خط تولید برند جنسیس توانست جایگاه شرکت هیوندا موتورز را در بازار خودروهای لوکس تثبیت کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- افرادی که در کره جنوبی زندگی نمی کنند شاید از اخبار مربوط به شرکت هیوندای که تصمیم به طراحی و ارائه یک خودرو لوکس دارد کمی عقب مانده باشند اما در حقیقت راه اندازی خط تولید برند جنسیس توانست جایگاه شرکت هیوندا موتورز را در بازار خودروهای لوکس تثبیت کند. محصولاتی مانند G70 Shooting Brake و GV80 کاملا گویای قدرت هیوندا در این بازار هستند.

اما طی این زمان هیوندای اقدام به ساخت چند سدان بزرگ و شیک مناسب برای افراد خاص و مهم در بازار داخلی نموده است مانند Grandeur و Dynasty همچنین Equus که برای مدت کوتاهی توانست در بازار امریکا به رقابت بپردازد.

با این اوصاف یک قدم بزرگ دیگر مانده است که جنسیس باید برای ثبات قدم بیشتر خود بردارد و آن هم یک نسخه متفاوت از سدان پرچمدار خود است. برای مثال G90 L  . خوشبختانه کسانی هستند که اخباری را پیش از رونمایی محصولات این شرکت در اختیار ما قرار میدهند. بر اساس شایعاتی که به تازگی منتشر شده است نسخه شاسی بلند G90 طراحی مشابه G80 را خواهد داشت.

genesis-g80

به علاوه با توجه به اینکه هدف G90 در حقیقت درخشش در میان بزرگترین سدان های پرچمدار آلمان است اخبار منتشر شده خبر از طراحی الهام گرفته شده این خودرو از شهر Sindelfingen آلمان می دهند.

اگر جنسیس نسخه توسعه یافته نسل بعدی G90  را پیش ببرد بعد از سالها انتظار این خودرو اولین خودروی سدان بزرگ با طراحی کشیده این شرکت خواهد بود. آخرین ساخته این چنینی هیوندا مربوط به بیش تر از ده سال پیش و Equus Limousine می باشد.

genesis-g90

با توجه به موفقیت خط Mercedes-Maybach شاید جنسیس باید از همین حالا به فکر یک سدان سوپر لوکس و عظیم برای خود باشد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها