|

ظهور خودروی تمام اتومات اپل در سال 2025

Apple Car a fully autonomous electric vehicle by 2025

براساس گزارش ها، Apple Car به عنوان یک خودروی الکتریکی کاملاً خودمختار تا سال 2025 عرضه می شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز_ این روز ها خبر های زیادی از اتومبیل های برقی و اتومبیل های اتومات می شنویم, درست است که هنوز حتا خودروهای برقی هم به قدر کافی مورد استقبال عموم واقع نشده اند اما روند تکاملی که خوردو ها و  به طور کل تکنولوژی در حال  طی کردن است جای هیچ شکی را نمی گذارد که  به زودی شاهد حجم عظیمی از خودرو های برقی و بعد از آن هم خودرو های تمام اتومات در خیابان ها خواهیم بود.

چند ماه گذشته خبرهای زیادی در ارتباط با خودروی الکتریکی اپل منتشر شده است و اکنون نیز اپل, غول فناوری و دنیای تکنولوژی, اتومبیل الکتریکی خود را درمیان اخبار مهم قرار داده است, هرچند که این خودرو هنوز به طور رسمی معرفی نشده است اما مشخص است که در دستور کار این شرکت از جایگاه مهمی برخوردار است.

project_titan

بلومبرگ به تازگی گزارشی را به نقل از منابع آگاه توسعه منتشر کرده است که ادعا میکند Apple Car آینده, خودرویی الکتریکی با پشتیبانی از ویژگی رانندگی کاملا خودکار خواهد بود که تا سال 2025 به دنیا معرفی خواهد شد. براساس آنچه که در این گزارش آمده این خودرو که به نام پروژه تایتان (Project Titan) معروف است, تماما خودکار و بدون هیچگونه فرمان یا پدال خواهد بود.

پیش از این احتمال می رفت که پروژه ی بعدی این شرکت یک خودروی برقی با ویژگی های پیشرفته متعلق به کمک راننده باشد اما حال به نظر میرسد که غول فناوری کوپرتینویی تصمیم به ارائه محصولی کاملا خودمختار گرفته است که نیازی به کنترل از طرف سرنشینان ندارد. با این وجود این احتمال وجود دارد که نوعی حالت کنترل دستی را برای موارد اضطراری به این خودرو اضافه کند, البته هنوز هیچ خبر رسمی در این باره منتشر نشده است.

AppleCar4

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی