|

آیا تویوتا FJ Cruiser را به بازار برمی گرداند؟

Possibality of new FJ Cruise on roads

یک افشاگر تصاویری جدید از مدل بروز شده ی FJ Cruiser را منتشر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز_ در سال 2006 تویوتا FJ Cruiser را به بازار معرفی کرد اما ناگهان در سال 2014 این محصول با وجود مسیر پرفراز و نشیبی که طی کرده بود از بازار ایالات متحده امریکا ناپدید شد.

FJ Cruiser به دلیل ظاهر متفاوت و عجیب و غریبی که داشت توانست توجه زیادی را به خود جلب کند اما در آن زمان مجبور بود که با جیپ رانگر مبارزه کند. نهایتا فروش متوسط و نه چندان قانع کننده ی این خودرو منجر به شکست آن, درست قبل از افزایش چشمگیر محبوبیت کراس اوورها و SUVها آن هم در بازار جهانی شد. شانس خیلی کمی برای این محصول وجود دارد که تویوتا تصمیم بگیرد آن را مجددا به بازار برگرداند با این حال یک افشاگر در فیس بوک (Rain Prisk) تصاویری مدرن از SUV را منتشر کرده است و طراحی منحصر به فرد FJ را مناسب برای عصر جدید اتومبیل های آف روود تفسیر کرده است.   

طراحی مکعبی و جعبه مانند FJ هنوز بر دیگر طرح ها غالب است. در قسمت جلویی اتومبیل چراغ های گرد و چراغ های راهنما را میبینم که چراغ های راهنما به صورت افقی و روی مکعب هایی خارج از اتومبیل نصب شده اند به علاوه یک چرغ نسبتا گرد هم به صورت بیرون آمده و عمودی در سمت چپ کاپوت قرار گرفته است. مانند FJ قدیمی این طراحی هم داری سپر جلویی بزرگ با ظاهر پلاستیکی است.

این افشاگر از قسمت پشتی اتومبیل تصاویر زیادی را منتشر نکرده است با این وجود چراغ عقب مشخص است که تفاوتی با نمونه ی قبلی ندارد و اندازه ی نسبتا کوچکی دارند.

به تازگی هیچ گزارشی از طرف تویوتا منتشر نشده است که با استناد به آن بتوانیم به حضور دوباره ی FJ  و یا شاسی بلند آفرود دیگری در بازار امیدوار باشیم. هرچند که در سال 2018 تویوتا از احتمال حضور یک آفرود جدید و کوچک خبر داد اما متاسفانه این امر محقق نشد.

با این وجود میدانیم که همیشه باید در انتظار باشیم چرا که خودروسازان تویوتا عمیقا به دنبال جذب مشتریان و رضایت آن ها هستند.

تصاویر FJ Cruiser جدید:

toyota-fj-cruiser-final-edition2

toyota-fj-cruiser-final-edition3

toyota-fj-cruiser-final-edition1

toyota-fj-cruiser-final-edition4

toyota-fj-cruiser-final-edition5

 

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها