|

سامسونگ

سامسونگ Galaxy Watch 4 بدون Google Assistant است؟

The Galaxy Watch 4 still doesn't have Google Assistant

پس از گذشت سه ماه از اولین عرضه ی Galaxy Watch 4 کاربران هنوز امکان استفاده از دستیار صوتی گوگل را ندارند و به برنامه های دیگر متوسل هستند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نزدیک به سه ماه است که سامسونگ فروش Galaxy Watch 4 را آغاز کرده است. برخلاف سایر تولیدکنندگان Wear OS سامسونگ امکانات زیاد و جالبی را در اختیار کاربران خود قرار داده است و به جای برنامه عمومی Google شما به برنامه ی ویژه ی Galaxy Wear  سامسونگ متصل می شوید و می توانید به خدمات سامسونگ امتیاز دهید. با این وجود هنوز در این ساعت امکان استفاده از برنامه دستیار صوتی گوگل یا Google Assistant برای کاربران ممکن نیست.

در زمان معرفی این محصول سامسونگ اعلام کرد که ساعت هوشمند جدید این شرکت از Google Pay  و Assistant پشتیبانی نمیکند که باعث شد اعتراض و شکایت تعداد زیادی را از سوی طرفداران و کاربران دریافت کنند به همین دلیل سامسونگ پیش از تحویل ساعت های هوشمند پیش خرید شده امکان پشتیبانی از Google Pay را بر روی ساعت ها راه اندازی کرد و قول داد که در ادامه امکان استفاده از دستیار صوتی گوگل را هم برای کاربران فراهم کند, با این وجود الان سه ماه از عرضه ی اولیه ی این محصول می گذرد و سامسونگ هنوز این دسترسی را برای کاربران برقرار نکرده است و کاربران مجبور به استفاده از بیکسبی به عنوان برنامه ی جایگزین شده اند.

galaxy-watch-3-vs-galaxy-watch-4

طی این ماه ها چندین بروزرسانی برای Galaxy Watch 4 سامسونگ تا الان ارائه شده است اما هیچ تغییری در عملکرد این ساعت به هنگام استفاده از Google Assistant  صورت نگرفته است, هرچند که انتخابگر برنامه دستیار صوتی در منوی تنظیمات این دستگاه قرار دارد.

عدم امکان استفاده از دستیار صوتی کمی گیج کننده و غیر قابل درک است چرا که از لحاظ فنی این سرویس بر روی پلت فرم اجرا شده است حتا اگر با باگ و یکسری از مشکلات همراه باشد. در هر حال این کاستی بسیار کاربران را شاکی و ناراضی کرده است, برخی فکر میکنند که سامسونگ قصد ندارد دیگر خود را با ساعتی که چند ماه از عرضه اش گذشته درگیر کند برخی نیز بر این باورند که این اختلاتل از طرف Google بوده است و این تاخیر هم به این دلیل است که Google  در حال کار بر روی ضعف ها و ایرادات برنامه است.

به هر حال هرکدام از این فرضیه ها می تواند صحیح باشد اما نهایتا تغییری در نتیجه ایجاد نمی کنند چرا که کاربران Galaxy Watch 4  بی صبرانه در انتظار بروزرسانی هستند که بتواند از دستیار صوتی گوگل پشتیبانی کند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها