|

A03 نسل جدید A02 سامسونگ با چه ویژگی هایی عرضه خواهد شد؟

محصول جدید سامسونگ در صفحه گواهی نامه Wi-Fi Alliance فهرست شد.

لینک کوتاه کپی شد

این روز ها سامسونگ با معرفی پرچمداران خود توجه های زیادی را به خود جلب کرده است اما حجم زیادی از محبوبیت خود را به محصولات میان رده و با کیفیت خود مدیون است علاوه بر این شرکت در ارائه و توضیع محصولات نسبتا پایین رده و ارزان قیمت هم موفق عمل کرده است و تا کنون چندین محصول ارزان قیمت این شرکت توانسته اند به عنوان پرفروش ترین گوشی های جهان دست پیدا کنند.

محصول جدید سامسونگ در Wi-Fi Alliance

به گزارش TechnoPixel  سامسونگ به تازگی مشغول به طراحی و ساخت نسل جدیدی از Galaxy A02 می باشد که این محصول اخیرا در صفحه گواهینامه Wi-Fi Alliance با شماره مدل SM-A032F مشاهده شده است و معمولا فهرست شدن یک محصول در پایگاه داده Wi-Fi Alliance به معنای آماده راه اندازی بودن آن محصول است.

Samsung-A03

براساس اخبار پخش شده و گمانه زنی ها به نظر میرسد که این محصول به باطری 5,000 mAh و اندروید 11 مجهز خواهد بود به علاوه دارای 4 گیگابایت حافظه داخلی و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی می باشد اما از شبکه ی 5G پشتیبانی نخواهد کرد. هرچند که بقیه ی ویژگی های این گوشی هوشمند محرمانه باقی مانده است اما  باید انتظار طراحی مشابه برخی از ویژگی های این محصول با  Galaxy A03s را نیز داشته باشیم.

samsung-galaxy-a03

در هر صورت احتمال می رود که سامسونگ این محصول را در ماه آینده به بازار معرفی نماید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی