|

پوکو

عرضه Poco X4 در چهار نسخه

Poco X4 family members revealed,

نسل جدید سری x پوکو که به نظر می رفت با دو مدل به بازار عرضه خواهد شد اکنون از دو عضو جدید خبر آورده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به نقل از GSMArena پوکو اقدام به طراحی و ساخت نسل جدید سری X خود یعنی Poco X4 کرده است. تا چند روز گذشتته گمانه زنی ها بر این بود که این محصول در دو مدل، یکی مجهز به NFC و دیگری فاقد NFC  که فقط به بازار هند تعلق دارد عرضه خواهد شد اما به تازگی اخبار جدیدی منتشر شده که خبر از دو عضو دیگر این خانواده می دهد. در حقیقت این طور به نظر می رسد که تمامی نسخه های Poco X3 قرار است با اعضایی از نسل جدید جایگزین شوند به این ترتیب دو عضو دیگر X4 Pro  و X4 GT نام گذاری خواهند شد.

بر اساس شایعاتی که به تازگی منتشر شده است در نیمه اول سال آینده نسخه X4 NFC به بازار جهانی عرضه خواهد شد و در همان زمان نیز نسخه فاقد NFC در هند رونمایی خواهد گردید.

gsmarena_002

در ارتباط با تاریخ عرضه و یا رونمایی دو عضو دیگر نیز خبری در دست نیست اما بدون شک نباید انتظار حضور آنها را در اوایل سال پیش رو داشته باشیم.

این طور که به نظر می رسد سری X4 GT به بازار هند راه نخواهد یافت و در عوض X4 Pro خواهد بود که به بازار هند عرضه خواهد گردید. با توجه به عملکرد بسیار خوبی که نسل قبلی پوکو از خود نشان داده است افراد زیادی چشم به راه سری جدید هستند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها