|

تصاویر چهار محصول مرموز نوکیا منتشر شد

Images of four unknown Nokia smartphones have surfaced

به تازگی یک افشاگر تصاویری از چهار محصول نوکیا که هنوز نام آنها مشخص نیست را منتشر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بر اساس گزارشی که GSMArena  به تازگی منتشر کرده است ایوان بلاس افشاگر محبوب برای طرفداران نوکیا خبرهای دسته اولی آورده است. این افشاگر معروف تصاویر چهار مدل از گوشی های هوشمند نوکیا را که هنوز حتی نام آنها مشخص نیست را منتشر کرده است.

دو تا از این گوشی های ناشناخته و مرموز دارای شماره مدل N150DL و N1530DL می باشند که مشخص است با هم غریبه نیستند و با در نظر گرفتن طراحی بریدگی قطره ای این احتمال میرود که این دو محصول در دسته میانرده های نوکیا قرار خواهند گرفت. در تصاویری که از پشت این گوشی ها منتشر شده است نیز طراحی دوربین را در سمت چپ می بینیم که هر کدام از طراحی مستطیلی با سه لنز گرد تعبیه شده در امتداد هم برخوردارند و به دو قسمت تقسیم می شوند. به علاوه از تصاویر و اینکه حسگر اثر انگشت در کنار قاب تعبیه شده است می توان اینگونه حدس زد که صفحه نمایش این دو گوشی هوشمند از نوع LED می باشد.

Nokia-N150Dl and Nokia-N1530DL

گوشی هوشمند بعدی که از شماره مدل  N151DL برخوردار است به احتمال زیاد از دسته پایین رده ها می باشد چرا که از حسگر اثرانگشت برخوردار نیست و تنها یک دوربین در قسمت پشتی آن تعبیه شده است به علاوه در طراحی صفحه نمایش نیز حاشیه پایینی بسیار زیاد در نظر گرفته شده است.

نهایتا نیز محصول مرموز شماره چهار با شماره مدل N152DL به احتمال بسیار زیاد این گوشی از سری C نوکیا می باشد که از سیستم عامل اندروید گو ادیشن پشتیبانی خواهد کرد. سری C نوکیا جزو دسته محصولات بسیار مقرون به صرفه هستند که با توجه به رویکرد نوکیا انتظار عرضه چنین دستگاهی را از پیش داشتیم.

Nokia-N151DL and Nokia-N152DL

هرچند که زمان رونمایی رسمی این چهار محصول مشخص نیست اما باید امیدوار باشیم تا پیش از زمان عرضه و رونمایی بتوانیم جزئیات بیشتری از این محصولات را بدست بیاوریم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها