|

مشخصات کلیدی فاش شد؛ تاریخ عرضه اوپو K9x نزدیک است؟

OPPO K9x launch date could be nearing

گوشی هوشمند جدید اوپو در لیست TENAA مشاهده شد و احتمالاً به زودی وارد بازار خواهد شد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  به تازگی یک گوشی هوشمند از شرکت محبوب و شماره یک چین اوپو با شماره مدل PCGM10 توسط TENAA و آژانس 3C چین تائید شده است. نام تجاری K-09 که در پشت این دستگاه حک شده بود نشان می دهد که به احتمال زیاد این محصول یکی از گوشی های هوشمند سری K9 جدیدالورود خواهد بود. به علاوه یک افشاگر چینی اخباری را منتشر کرده است که نشان می دهد این محصول با نام OPPO K9x به بازار چین عرضه خواهد شد.

OPPo-K9

به گفته این افشاگر این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD+ LCD با قابلیت پشتیبانی از رفرش 120 هرتزی خواهد بود. احتمال می رود که این صفحه نمایش توسط گوریلا گلس 5 محافظت شود.

از دیگر ویژگی های دیگر K9x  می توان به چیپست Dimensity 900, باطری 5000 میلی آمپر بر ساعت اشاره کرد. در قسمت پشتی این دستگاه یک دوربین 64 مگاپیکسلی  OmniVision به همراه دو دوربین دو مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و عمق قرار گرفته است.

براساس اطلاعاتی که از این محصول در صفحه ی TENAA منتشر شده است, وزن این گوشی هوشمند191 گرم و ابعاد آن 162.5 x 74.8 x 8.8 mm خواهد بود. به علاوه این گوشی هوشمند با مدل های متفاوت با 6,4 و 8 گیگابایت رم, 128 و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می گردد. سیستم عامل اوپو K9x نیز نسل قبلی اندروید (اندروید 11) مبتنی بر ColorOS خواهد بود.

OPPO-PCGM10-front

 و در انتها نیز این افشاگر ادعا کرده است که اوپو K9x تا 12 دسامبر عرضه خواهد شد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها