|

استایل سلبریتی ها؛ ایده از جنیفر لوپز خوش استایل ترین در دنیای مد هالیوود

جنیفر یک خواننده و بازیگر است که در دنیای مد و فشن از محبوب ترین هاست و ما در اینجا برگزیده ای از استایل های بیرونی او را می بینیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- جنیفر لوپز یکی از خواننده ها و بازیگران هالیوودی است این سلبریتی محبوب که متولد سال 1969 میلادی در 16 ژانویه به دنیا آمده است. او از محبوب ترین ها در دنیای مد و فشن است که بازیگری را در سال 1986 آغاز کرد و از پردرآمدترین بازیگران اسپانیایی تبار در سال 1997 شده است او در سال 1999 پا به دنیای خوانندگی گذاشت و در این عرصه هم بسیار درخشید. 

34620a80ab95e2e4a5aea64e9f6a823e

جالب است بدانید که این جنیفر به عنوان خواننده، بازیگر و رقصنده و طراح مد معروف به نظر می رسد محبوببیت خود را در عرصه بازیگری از دست داده است چرا که به تازگی یکی از تور های خود را به دلیل کم بودن تعداد فروش بلیط لغو کرد و گفت که قصد دارد با خانواده اش باشد وبه زندگی شخصی اش رسیدگی کند که سبب شد شایعه هایی پشت او اتفاق بیافتد.

Untitled

اما این موضوع از محبوبیت جنیفر در دنیای مد و فشن کم نمی کند و همچنان در 55 سالگی از محبوب ترین ها ست و بسیاری از استایل های او الهام می گیرند و او را از خوش استایل ترین ها می نامند به همین دلیل ما اینجا می خواهیم چند تا از بهترین استایل های او را با هم مرور کنیم.

24f74eba6eb85f8ec15b5e184f3fd0c3

اولین استایلی که با هم مرور می کنیم استایلی با رنگ هلویی است که رنگ سال است و از رنگ های اعلامی برای ترند 2024 معرفی شده است این استایل از ظاهرش هم مشخص است که چقدر در آن احساس راحتی خواهید کرد و می تواند از استایل های روزانه مورد استفاده شما باشد چرا که جدا از رنگ، لباس های اورسایز از ترندها هستند شما می توانید با استفاده از اکسسوری ها به این استایل درخششی چشم گیر ببخشید.

5

در ادامه استایل محبوب دیگری از جنیفر لوپز را باهم مرور می کنیم که یک بارانی گلدوزی شده را با شلوار های گشاد پارچه ای ست کرده است که رنگ هایی نود را با هم ست کرده است در این استایل استفاده از بارانی گلدوزی شده از ترند های سال است چرا که گلدوزی برجسته روی لباس ها از ترندهای امسال است و جدا از آن می توانید از لباس های گلدوزی دیگری به جای بارانی استفاده کنید و با الهام از این استنایل طبق مد روز و مناسب فصل بپوشید.

4

در آخر این استایل را با هم می بینیم که از استایل های محبوب من است چرا که رنگ آلبالویی از ترند های 2024 است و ست کردن آن با یک شلوار لی وکفش پاشنه بلند یک تیپ زیبا و کلاسیک را خلق کرده است که در عین سادگی بسیار شیک و چشم نواز شده است از آیتم هایی که این استایل را بسیار جذاب تر کرده است می توانیم به کیف از برند هرمس اشاره کنیم که شما می توانید با الهام از رنگ آن هر کیف دیگری را جایگزین کنید و یک کت به رنگ زیبا می تواند این استایل را برای شما تکمیل کند. از اکسسوری ها بری این استایل غافل نشوید.

 7

سخن آخر

این استایل ها برای الهام گرفتن شما هستند و می توانید از آنها برای تیپ خودتون استفاده کنید و با آیتم های طراحان داخلی جایگزین کنید که این شاید استایلتون رو زیبا تر هم کنه چرا که در ایران طراحان بسیار خوبی هستند که می توانید با الهام از این مدل ها و ترکیب آن با سلیقه خود، استایل خودتون رو در ایران با هزینه ی مناسبی تهیه کنید. از آیتم های استفاده شده یا رنگ های به کار رفته در این استایل ایده بگیرید و با مد روز دنیا پیش بروید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مرضیه ارسالی در

    جنیفر واقعا خوش سلیقه و خوش استایل ولی خب پول باشه چرا آدم خوش لباس نباشه واقعا 😂👌

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها