|

نگاهی به استایل بازیگران فیلم شب طلایی

یکتا ناصر و سوگل خلیق در اکران مردمی فیلم شب طلایی؛ زن قویِ سینما چه کرده با استایلش

فیلم شب طلایی

یکتا ناصر و سوگل خلیق در اکران مردمی فیلم شب طلایی، جدیدترین حواشی و اخبار سلبریتی در اکران ها و زندگی خصوصی به همراه عکس در شایانیوز

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از بازیگران سینمای ایران که در حال حاضر به خاطر شایعاتی که در زمینه طلاقش وجود دارد و تا حدی می توان گفت خودش هم به باعث دامن زدن به این شایعات شده است بسیار بر سر زبان ها افتاده است خانم یکتا ناصر است  که می توان گفت یکی از بازیگران به نام و با استعداد سینما نیز محسوب می شود. یکتا ناصر به خاطر نقش آفرینی در فیلم شب طلایی در مراسم اکران این فیلم هم حضور داشت و به خاطر استایل جذابی که در این مراسم انتخاب کرده بود بسیار مورد توجه قرار گرفت. فیلم شب طلایی روایت ماجرایی جذاب در دل خانه مادربزرگ است که همه خانواده دور هم جمع شده‌ اند تا جشن تولدی در دل کرونا برای مادربزرگ بگیرند. همه چیز خوب پیش می‌ رود تا اینکه داماد خانواده که به دلیل سفر در این مهمانی حضور نداشته سرزده می‌ رسد و شمش طلایش را می‌خواهد که چندین وقت قبل به امانت در خانه مادربزرگ گذاشته بوده است.

این ماجرا آغازگر تنشی بزرگ در بین اعضای خانواده است. تمام افرادی که حضور دارند انگیزه‌ هایی برای برداشتن شمش طلا دارند و به مرور بحران پیچیده‌ تر می‌ شود. حال که تا حدودی با موضوع و حال و هوای فیلم آشنا شدید شاید برایتان جالب باش که بدانید به جز یکتا ناصر استایل سوگل خلیق و بازیگران دیگر این فیلم تا حدودی جذاب بوده است که ما همه آن ها را به همراه عکس و توضیحات در این مقاله برایتان ارائه خواهیم داد. در نتیجه در ادامه همراه ما باشید تا با چندتا از جنجالی ترین استایل های مراسم اکران فیلم شب طلایی آشنا شوید.

بازیگران فیلم شب طلایی

بازیگران فیلم شب طلایی

یکتا ناصر دوباره عروس شده! از سر تا پا سفید پوش در اکران فیلم شب طلایی

در ابتدا پیشنهاد ما به عنوان معرف فیلم شب طلایی این است که از طریق های حلال به دانلود فیلم شب طلایی بپردازید و از دانلود رایگان آن بپرهیزید. اگر بخواهیم برویم سر اصل مطلب وقتش رسیده تا با یکتا ناصر آشنا شوید، یکتا ناصر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران متولد 12 آبان 1357 در تهران است که در 19 سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرده و در تست انتخاب بازیگر شرکت نمود به طوریکه در نهایت برای بازی در سریال گلهای کاغذی انتخاب شده است. او بعد از گل های کاغذی در سال 1380 با ایفای نقش در فیلم ساقی رسما فعالیت خود را در سینما آغاز نمود. از نمونه آثار او می توان به فیلم شب طلایی، فصل نرگس، رحمان 1400، دل، آینه بغل، ابله، ساقی و آشوب اشاره کرد. یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران است! همچنین این زوج صاحب فرزندی به نام سوفیا هستند.

بازیگران فیلم شب طلایی

بازیگران فیلم شب طلایی

سوگل خلیق در اکران فیلم شب طلایی با استایل کژوال

سوگل خلیق یکی از بازیگرانی است که در مراسم اکران فیلم شب طلایی حضور داشته است و می توان گت با استایل کژوال و در عین حال بسیار شیک خود باعث شد همه توجه ها به سمت او جلب شود. برای آشنایی بیشتر با او خوب است که بدانید سوگل خلیق بازیگر ایرانی متولد ۱۶ آبان ۱٣۶۷ و فارغ‌ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر تهران است. وی در سال ۱۳۹۸ با ایفای نقش رونا در سریال دلدار به شهرت رسید. از جمله آثار سوگل خلیق می توان به در سکوت، مردن در آب مطهر، هم گناه و سیاوش اشاره کرد. سوگل خلیق یکی از بازیگرانی است که می توان گفت استایل های کژوال را به خاطر راحتی به استایل های دیگر ترجیح می دهد.

بازیگران فیلم شب طلایی

بازیگران فیلم شب طلایی

یوسف و ابراهیم حاتمی کیا در اکران فیلم شب طلایی

ابراهیم حاتمی‌ کیا، کارگردان، فیلم‌نامه‌ نویس، تدوینگر و بازیگر سینما، متولد 1 مهر سال 1340 در شهر تهران است. او فارغ‌ التحصیل رشته‌ فیلم‌ نامه‌ نویسی از دانشکده‌ سینما و تئاتر دانشگاه هنر است و در سال 1364 اولین اثر سینمایی خود با نام هویت، را ساخت و پا بر عرصه هنر گذشت. او برای ساخت فیلم آژانس شیشه‌ای جایزه بهترین فیلم‌ نامه و کارگردانی را از شانزدهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید تمامی آقایانی که در اکران فیلم شب طلایی حضور داشتند حتی ابراهیم حاتمی‌ کیا را می توان جزو کژوال پوش های سینما دانست.

بازیگران فیلم شب طلایی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی