|

بررسی استایل شادی مختاری

خانوووم سانتی مانتال کرده اونم ویبرانت و پرتقالی! رونمایی از استایل جدید شادی مختاری

استایل شادی مختاری

رونمایی از استایل جدید شادی مختاری و دیگر استایل بازیگران خانم سینما؛ جدیدترین خبرها و حواشی سینما در مورد قتل داریوش مهرجویی در شایانیوز

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در این روزها که خبر تلخ قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر سینمای ایران را عزادار کرده است می توان گفت بازیگران جوان و نو ظهور سینما با استایل و حضور خود در این دنیای هنر روشنی بخش آینده سینمای ایران خواهند بود. یکی از این بازیگران جوان و با استعداد را می توان شاد مختاری دانست، بازیگری که در سریال جزیره در کنار امیر مقاره به نقش آفرینی پرداخت و بر سر زبان ها افتاد. شادی مختاری بازیگر سینما و تلویزیون متولد 18 فروردین 1373 در تهران است که در زمینه تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت خود را آغاز نموده است و فارغ التحصیل رشته علوم ارتباطات اجتماعی  می باشد. از نمونه آثار او می‌توان به هفت و نیم و دلدار اشاره کرد.

حال که تا حدودی با بیوگرافی شادی مختاری آشنا شده اید وقتش رسیده است که به سراغ اصل مطلب یعنی استایل شادی مختاری برویم. این بازیگر جوان به صورت کلی دارای استایل اسمارت کژوال است و تا حد زیادی به راحتی لباس هایی که انتخاب می کند اهمیت می دهد، البته فراموش نکنید افرادی که اسمارت کژوال می پوشند در کنار راحتی لباس هایشان به نوع استایل و چگونه دیده شدن هم اهمیت می دهند. دقیقا مانند شادی مختاری که در حین این که راحت لباس می پوشد سعید می کند کلاسیک و دیده شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل به سبک شادی مختاری آشنا شوید.

استایل شادی مختاری

استایل شادی مختاری

استایل ویبرات و پرتقالیِ شادی مختاری

یکی از جدیدترین استایل هایی که توسط شادی مختاری به نمایش گذاشته شده است را می توان استایل پرتقالی او دانست که به تازگی تصاویرش در شبکه های مجازی دست به دست می شود. شادی مختاری برای این استایل از آیتم های کژوال و نیمه رسمی استفاده کرده است، برای مثال انتخاب مانتو کتی در کنار شلوار جین و اکسسوری های پرتقالی حال و هوای خوب استایل اسمارت کژوال و ویبرانت را همراه خود دارد. ویبرانت نوعی پوشش است که توجه همه افراد را به خود جلب می کند سبک و استایل پر جنب و جوش یا ویبرانت (Vibrant Style) پر از رنگ و پترن های شاد است. سلیقه اشخاص با یکدیگر متفاوت بوده و هر کسی می تواند مطابق سلیقه خود سبک پوشیدن خود را انتخاب نماید.

استایل شادی مختاری

استایل شادی مختاری

استایل اسمارت کژوال شادی مختاری به سبک مونوکروم

یکی از سبک های استایل که بسیار جذاب است و همه خانم ها تا حدودی به ان علاقه نشان می دهند استایل مونوکروم است. یکی از ساده‌ ترین و آسان‌ ترین راه‌ ها برای شیک و باکلاس بودن استفاده از استایل مونوکروم است، استایل مونوکروماتیک قوانین پیچیده‌ای ندارد و شما خیلی راحت می‌ توانید با تکیه بر آن ظاهری جذاب برای خود بسازید. دقیقا مانند شادی مختاری که در یکی از مراسم های اکران فیلم هایش یک استایل مونوکروم کرم را انتخاب کرده است. استایل مونوکروم از دو بخش مونو به معنی «تک» و کروم به معنی «رنگ» تشکیل شده است و به طور کلی مفهوم «تک رنگ» دارد. احتمالا با همین توضیح کوتاه متوجه شده‌ اید که در این استایل فقط از یک رنگ یا طیف‌ های مختلف یک رنگ در پوشش استفاده می‌ شود.

استایل شادی مختاری

استایل شادی مختاری

استایل اسمارت کژوال و دخترانه شادی مختاری

یکی از استایل های اسمارت کژوال و دخترانه شادی مختاری را می توان استایل او در اکران مردمی فیلم پرونده باز است دانست. او برای این استایل از یک وست طوسی به همراه شلوار هم رنگ و شومیز استفاده کرده بود و در عین حال که رسمی دیده می شد، راحت و کژوال لباس پوشیده بود. برای آن دسته از افرادی که هیچ اطلاعاتی در رابطه با استایل اسمارت کژوال ندارند و می‌ خواهند بدانند که اسمارت کژوال چیست، باید بگوییم که در این استایل لباس‌های رسمی و تجاری را با عناصری از لباس‌ های غیر رسمی مثل بلوز، پیراهن دکمه‌ دار، شلوار جین تیره، کفش‌های براق و … ترکیب می‌ کنند.

استایل شادی مختاری

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل شادی مختاری قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی