|

نگاهی به استایل بازیگران در جشن فیلم کوتاه اندیشکده مستقل

نگاهی به استایل های اولین جشن فیلم کوتاه اندیشکده مستقل؛ از المیرا دهقانی تا شبنم مقدمی

نگاهی به استایل های اولین جشن فیلم کوتاه اندیشکده مستقل مانند از المیرا دهقانی در شایانیوز، جدیدترین اخبار، حواشی و تصاویر مرتبط به بازیگرا…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نخستین دوره از جشن فیلم کوتاه اندیشکده مستقل در راستای حمایت از فیلمسازان جوان، به طور خصوصی و با حضور 40 فیلم کوتاه از میان 400 اثر ارسالی در اولین سالگرد فعالیت‌ های این مجموعه، به ریاست شهاب حسینی و با همکاری موسسه فرهنگی هنری دی، از نوزدهم تا بیست‌ و هفتم تیر ماه 1401 برگزار شد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید گزارش تصویری از اولین جشن فیلم کوتاه اندیشکده مستقل نشان می دهد که این مراسم با حضور شبنم مقدمی، احترام برومند، لیلی رشیدی، پردیس احمدیه، نسیم ادبی، نازنین فراهانی، شادی کرم رودی، مه لقا باقری، المیرا دهقانی، لیندا کیانی، لادن مستوفی، امین حیایی، شهاب حسینی و .. در خانه همایش برگزار شد. از فیلم های راه یافته به این جشن می توان به آدمیزاد به کارگردانی محمدرضا نورمندی‌ پور و اِس با کارگردانی حامد اصلانی اشاره کرد.

با یک نگاه کلی به این مراسم شاهد استایل های مختلفی مانند استایل ماکسیمال، کژوال و یا کلاسیک هستیم که ما در ادامه این مقاله این سبک ها را جزئیات بیشتر توضیح خواهیم داد. فراموش نکنید که شناخت استایل‌ های گوناگون در دنیای مد و جهان فشن سبب می‌ شود ضمن آشنایی با انواع فرهنگ‌ ها و سلایق مختلف بتوانید سلایق خود را نیز بهتر شناسایی کنید و استایل‌ های جذاب‌ تری داشته باشید؛ استایل‌ هایی که با افزایش و بالا بردن اعتماد به‌ نفس شما باعث می‌ شوند حس بهتری به خود داشته باشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های المیرا دهقانی، شبنم مقدمی و دیگر بازیگرانی که در این مراسم حضور داشتند آشنا شوید.

اولین جشن فیلم کوتاه اندیشکده مستقل

اولین جشن فیلم کوتاه اندیشکده مستقل

استایل دارک لیندا کیانی و مهتاب ثروتی در جشن فیلم کوتاه اندیشکده مستقل

دو تا از بازیگران خانم که با استایل دارک و بسسار مرموز در جشن فیلم کوتاه اندیشکده مستقل حاضر شدند را می توان لیندا کیانی و مهتاب ثروتی دانست. رنگ مشکی جزو رنگ‌ های بسیار پرطرفدار و پرکاربرد در بین خانم ها و آقایان می‌ باشد. استایل دارک یکی از انواع استایل های مورد استفاده در دنیای مد و فشن است که در آن به اشکال مختلف از رنگ‌ های تیره به خصوص سیاه استفاده می‌ شود. استایل دارک گزینه بسیار مناسبی برای موقعیت‌ های مختلف مثل مراسم‌ های رسمی، اداری و… است.

از آنجایی که جشن فیلم کوتاه اندیشکده مستقل نوعی مراسم رسمی و هنری محسوب می شود انتخاب استایل دارک گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود. فراموش نکنید که معمولا پوشیدن لباس‌ های تیره باعث می‌ شود تا شما از دید دیگران شیک و منحصر به فرد به نظر برسید، به همین خاطر است که بعضی از بازیگران از استایل دارک به عنوان استایل شخصی استفاده می کنند.

اولین جشن فیلم کوتاه اندیشکده مستقل

اولین جشن فیلم کوتاه اندیشکده مستقل

استایل ماکسیمال شبنم مقدمی و پردیس احمدیه در جشن فیلم کوتاه اندیشکده مستقل

شبنم مقدمی همانطور که در گذشته گفته ایم فلورال و یا ماکسیمال پوش است و از آن جایی که او علاقه شدیدی به پترن دارد انتخاب لباس گل گلی برای جشن فیلم کوتاه اندیشکده مستقل کاملا عادی می باشد. پردیس احمدیه هم یک سارافون بلند و پترن دار را برای خود انتخاب نموده بود و برای روی آن یک کت لینن پوشیده بود که می توان گفت تا حد زیادی برای انتخاب لباس هایش از سبک شبنم مقدمی کمک گرفته بود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در معنای هنری از ماکسیم یا ماکسیمال به عنوان یک فلسفه و حرکت انتقادی یاد می‌ کنند که در مقابل مینیمال قرار دارد. ماکسیمال زیبایی را در افراط و تفریط می‌ بیند و به طور کلی به هر پدیده‌ ای که از حالت تعادل خارج شده و دچار زرق و برق زیاد است اسم ماکسیمال تعلق می گیرد.

اولین جشن فیلم کوتاه اندیشکده مستقل

اولین جشن فیلم کوتاه اندیشکده مستقل

استایل شهاب حسینی و دیگر آقایان در جشن فیلم کوتاه اندیشکده مستقل

در مراسم جشن فیلم کوتاه اندیشکده مستقل شاهد استایل کلاسیک شهاب حسینی و استایل اسمارت کژوال امین حیایی و می توان گفت کژوال دیگر بازیگران مرد هستیم. شاید به نظرتان عجیب بیایید ولی افرادی که استایل اسمارت کژوال را انتخاب نموده بودند می توان گفت استایل هوشمندانه تری نسبت به بقیه داشتند که می توان گفت امین حیایی یکی از این بازیگران است. مشخصه اصلی استایل اسمارت کژوال این است که به نحوی هوشمندانه لباس راحتی بپوشیم که رسمی بنظر برسد، پس در این سبک باید بین این دو ویژگی تعادل برقرار کرد.

اولین جشن فیلم کوتاه اندیشکده مستقل

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی