|

ایده از تیپ هیلی بیبر خوش استایل ترین در دنیای مد / همسر جاستین اینطور لباس می پوشد

هیلی از خوش استایل ترین ها در دنیای مد است ما به شما کمک می کنیم با ایده گرفتن از تیپ این مدل سرشناس استایلی به روز برای بهار داشته باشید

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیا در حال پیشرفت در روند زیبایی است و هیلی از جمله مدل هایی است که با جوانان در حال پیشرفت بوده است و از سلیقه و جوهر وجودی خود استفاده می کند برای این که همراه موج  مد و فشن باشد. هیلی بیبر همسر خواننده محبوب جاستین بیبر و همچنین بنیانگذار برند Rhode و مدل معروفی است که به تیپ هایی که می زند معروف است. این مدل خیلی استایل سختی ندارد ولی در عین حال از خوشتیپ ترین های دنیای مد است.

مانند یک کودک ساده، با شلوار های جین راحت، ژاکت های اوور سایز، کفش های ورزشی پر شور و عینک های دهه نود دقیقا مانند ستاره ای مانند هیلی بیبر لباس بپوشید.شما می توانید هر دفعه کمد خود را بگردید و لباس هایی را برای ترکیب جدید زیر آفتاب پیدا کنید یا می توانید هیلی بیبر را دنبال کنید و ایده های بسیاری برای استایل کردن داشته باشید من دومی را انتخاب می کنم.

88548dbf8b54a263674a8de32b02f633

dae24efc133cb87e4f15e8e1ccff47dc

در این مقاله چند مورد از استایل های بیرون بنیانگذار برند محبوب مراقبت های پوستی Rhode را با هم می بینیم تا از آن ها برای استایل های روزانه و بهاره ی خود ایده بگیریم. این استایل ها را می توانید از برند های معمولی و با رنگ های مشابه ست کنید که در عین حال با قیمت مناسب تر از خوش استایل ترین ها باشید و همه را حیرت زده کنید چرا که استایل هیلی از محبوب ترین ها و راحت ترین های دنیاست و به همین دلیل ما برای ایده گرفتن از این ملکه ی دنیای مد شمارا همراهی می کنیم.

اولین استایلی که از هیلی به شما معرفی میکنیم استایلی بهاره با یک کت کوتاه یا بلند طوسی و شلوار ست با آن یک کلاه کپ آبی و یک اسنیکرز و کیف سفید است که شما می توانید تمام این آیتم ها را به راحتی از برند های ایرانی و داخلی هم تهیه کنید و از استایل به روز و مقرون به صرفه ی خود لذت ببیرید و بقیه افراد را متحیر کنید. همچنین می توانید از یک عینک و گوشواره برای اکسسوری استایل خود استفاده کنید.

2c0f310a32d7df97226bd284ee266f51

ت

استایل دومی که با هم از این مدل می بینیم استایلی با یک کت رنگ سبز بهاری است با یک شلوار بسیار ترند که از جلو چاک دارد یک صندل با سگگ بزرگ که از معروف ترین ترند های امسال است همراه یک کیف دوشی مشکی و یک عینک آفتابی و گوشواره به عنوان اکسسوری است. همه ی این آیتم ها را با توجه به رنگ و مدل می توانید از برندهای مقرون به صرفه تر تهیه کنید در این استایل به دلخواه می توانید موهای خود را ببندید یا باز بگذارید

  86f863deddba502cfbde12f5d6d3df00

ف

اینجا استایل بهاری دیگری از این مدل معروف رو با هم  می ببینیم که ما در این استایل به شما ترکیب زیبایی از رنگ کرم و آبی را معرفی کنیم برای داشتن این استایل چشم نواز شما می توانید از یک کت چهارخونه کرم و قهوه ای، شلواری که از بغل چاک دارد با رنگ نسکافه ای، کیف آبی همراه کفش آبی از خوش استایل ترین های فصل بهار باشید چرا که در کنار این استایل هم بهاری هستید هم مد روز دنیا را دارید.

14a9061faf9e53037b4c80abee6582c0

9

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها