|

میخوای اون دختری باشی که تو مهمونیا همه میگن چه خوشتیپه؟ با شومیز اینجوری استایل کن

درسته که ساخت یک استایل جذاب سخته، اما کافیه تا دو الی سه شومیز مختلف داشته باشید، اونوقته که تمام مهمانی ها برای شما آسون خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- خب از اونجایی که ترکیبات استایل زنانه بیشتر از ترکیبات استایل مردانه می باشد، به همون میزان هم سختیه کار دارن! البته که این سختی به معنای چیدمان درست استابل می باشد و از اونجایی که دنیای مد و فشن به شدت گسترده و بی انتها شده، خب اینکه چی با چی به درستی ست میشه کمی سخت به نظر میاد. مثلا شما فکر کنید یک خانوم میخواد بره به مهمونی، اونوقته که باید به شلوار یا دامن یا شاید هم شلوارک قسمت پایین تنش فکر کنه، از طرفی هم اینکه کفشش پاشنه باشه و یا کتونی و شاید هم دیگر مدل ها فکر کنه تا همخوی خوبی داشه باشند. حالا میایم بالاتر و میرسیم به بالاتنش که میخواد مانتو باشه و یا شومیز و شاید هم لباس هایی به مانند تاپ و نیم تنه و …! حالا میرسیم به اکسسوری ها و مدل مو و طراحی لاک ناخن و آرایشی که همه و همه باید با هم تناسب درستی داشته باشند! دیدین چقدر سخت بود؟

اما در این بین یکسری از لباس ها هم هستند که کار بسیاری از خانوما رو راحت کردن، چرا که جوری طراحی میشن که مناسب اکثر مهمونی و دورهمی می باشند. یکی از بارزترین اونها شومیز است که چند سالی میشه بیشتر ترند شده و از اونجایی که انواع مختلف و متنوع داره، میتونه خیلی از سلایق رو پوشش بده. اما سوالی که خیلی از خانوما دارن اینه که اصلا شومیز با چه لباس های خوشگل میشه؟ در این مطلب قراره در مورد همین موضوع یاد بگیریم، پس اگر سوال شما هم همینه با ما همراه باشید.

Untitled (1)

واسه تولد دخترونه میتونی شومیز رو با دامن جین بپوشی

شاید تو نگاه اول به نظرتون بیاد که این مدل شومیز ها به دلیل گل هایی ک دارند بیشتر برای مامان بزرگا مناسب باشند که خب باید بگیم اینطور نیست و این سبک شومیز هرگز قدیمی نمیشن و تنها از نسلی به نسل دیگر انتقال پیدا می کنند و خب مدلشون با ترند روز متفاوت میشه. از طرفی هم انتخاب این شومیز گزینه ای جذابه به دلیل اینکه بسیاری از استایلیست‌ های معروف دنیا هم ازش استفاده می کنند.

دامن جین از دست گزینه هایی می باشد که همراه با این سبک شومیز جذابیتی اعلا دارد. البته که دامن جین کوتاه میتونه با خیلی از آیتم ها زیبایی خاص خودش رو داشته باشه که یکی از اونها شومیز گلدار می باشد و برای شما ظاهری دخترانه کژوال و یا اسمارت کژوال میسازه که همراه با یک صندل یا کفش تخت زنانه ایده ای عالیه. 

استایل با شومیز

استایل با شومیز

اگه پایین تنت پر تر از بالا تنته؛ شومیز یقه قایقی بپوش

از دیگر مدل های شومیز، شومیز یقه قایقی می باشد که طرفداران زیادی دارد چرا که تنها با یک گردنبند زیبایی اش چند برابر خواهد شد. همچنین اگر از دست بانوانی هستید که پایین تنه ای پر تر از بالاتنه دارید، میتونید با استفاده از این شومیز نگاه ها رو به سمت بالا تنه خود جلب کنید و یه تعادل مناسب ایجاد نمایید.

دامن زنانه انواع مختلفی داره و بهتره که اگر میخواین از شومیز استفاده کنید، دامن بپوشید تا استایلی رسمی تر و خانومانه تر داشته باشید. معمولا برای مهمانی و مراسم‌ های نیمه رسمی، دامن بهتره تا شلوار! که خب همراه با اکسسوری های مورد پسند و کفشی پاشنه دار زیبا خواهد شد.

استایل با شومیز

شومیز با شلوار جین و البته شلوارک جین

اما خب خیلیا هم علاقمندن تا شومیز رو با شلوارک جین و یا شلوار جین ست کنند که باید بگیم هر دو زیبایی خاصی به شما خواهند داد. شومیز با شلوارک استایلیی اروپایی تر و دختران تر به شما هدیه میده و که شومیز به هر جنسی باشه خوبه فقط باید مدلی نیمه رسمی داشته باشه تا با شلوارک همخونی پیدا کنه.

Untitled (2)

از طرفی هم ست شومیز با انواع شلوار های جین مثل اسکینی زاپ دار و یا راسته قد نود و شاید هم شلوارهای بوت کات و حتی مام استایل میتونه ظاهری خفن برای شما بسازه. مثلا لگ های بغل چاک دمپا گشاد ترند شده که همراه با یک شومیز ساتن مشکی ظاهری ایده آل برای شما به ارمغان میاره. و یا شاید هم علاقمندید تا شومیزی که از پارچه و تور دوخته شده رو با یک شلوار جین راسته بپوشید که هم با کتونی و هم با کفش پاشنه دار و صندل به شدت عالی خواهد شد.

استایل با شومیز

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها