|

مانتو شومیزی را چگونه ست کنیم؟

تفاوت مونت و مانتو شومیزی؛ ست کردن لباسارو یاد بگیر از شومیز ساتن گرفته تا مونت ساده

مانتو شومیزی

شومیز یکی از محبوب­‌ ترین لباس‌­ ها است که هم برای خیابون هم مهمونی برای خانم‌ هایی است که به ظاهر و استایل خود اهمیت می‌­ دهند کاربرد دارد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شومیز یک پوشش زنانه است که بیشتر در همه سبک ها و استایل های زنانه استفاده می شود ولی از این پوشش خانم‌­ ها بیشتر در مجالس نیمه رسمی، دوستانه و دورهمی‌­ ها استفاده می ­‌کنند. جالب است که بدانید شومیز نه تنها برای مهمانی ها قابل استفاده است بلکه برای خیابون به عنوان یک مانتو هم نیز قابل استفاده است. پس اگر می خواهید تابستان امسال را ترندی و راحت بگذرانید بهتر است یک مونت و یا یک مانتو شومیزی در کمد خود داشته باشید. حال در ادامه این مقاله می خواهیم به یکی از سوال های رایج دنیای مد که درباره تفاوت مونت و شومیز است پاسخ دهیم؛ پس اگر این تفاوت برای شما هم سوال است در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با این تفاوت و استایل های مختلف هر کدام آشنا شوید. شاید برایتان می عجیب باشد ولی مونت و مانتو شومیزی تفاوت آنچنانی با یکدیگر ندارند، در اصل مونت ها نوعی مانتو شومیزی هستند که دارای قد کوتاه تری هستند و می توان گفت بر خلاف شومیز ها معمولا ساده و تک رنگ می باشند. این مدل از مانتوها اکثرا در برش هایی با قد 70 الی 85 سانتی متر دوخته می شوند و دارای طرح ها و رنگ های مختلفی هستند.

برای انتخاب مونت های تابستانی پیشنهاد می کنیم ابتدا از جنس های نخی استفاده کنید و به هیچ وجه از شومیزهایی با پارچه مصنوعی و پلاستیکی استفاده نکنید زیرا این نوع پارچه ­‌ها می­‌تواند در هوای گرم به شدت شما را آزار دهد و باعث تعریق زیاد بدن شما شود.

تفاوت مانتو شومیزی و مونت

تفاوت مانتو شومیزی و مونت

این شما و این استایل ترند تابستان 1402؛ مونت و شلوار مام استایل

ست کردن مانتوهای شومیزی و یا مونت ها کار چندان سختی نیست. این سبک از مانتوهای زنانه با انواع شلوارها به راحتی ست می شوند ولی جالب است که بدانید در کنار یک شلوار در استایل اسپرت و کژوال شما معجزه خواهند کرد. پس برای اینکه استایلی تفاوت و ترندی را تجربه کنید فقط کافی است یک مونت را با یک شوار مام استایل ست نمایید و برای تکمیل استایل خود از یک ونس یا کتونی نسبتا تخت استفاده کنید. البته کتونی های لژدار هم می توانند مکمل های خوبی باشند ولی در کل این مدل کتونی ها بیشتر برای شلوار های بگ یا بوت کات پیشنهاد می شوند.

تفاوت مانتو شومیزی و مونت

تفاوت مانتو شومیزی و مونت

معجزه شلوار بگ در کنار مانتو شومیزی

شلوار بگ یکی از شلوارهای ترند و جذاب سال 1402 است که نه تنها در کنار مانتو شومیزی بلکه حتی در کنار هر نوع مانتویی می تواند معجزه ایجاد کند. البته فراموش نکنید که نوع جین این شلوار برای استایل های کژوال و راحتی بیشتر استایل های کلاسیک و رسمی مناسب است؛ برای استایل های کلاسیک می توانید از شلوارهای نیم بگ پارچه ای استفاده کنید. برای ست کردن مونت با شلوار بگ دقت کنید که قد شلوارتان خیلی بلند نباشد زیرا در این حالت ظاهر ناهمانگی پیدا می کنید، پس پیشنهاد ما برای شما بگ های کوتاه هستند. اگر هم به پوشیدن شلوارهای کوتاه علاقه ای ندارید می توانید از شلوارهای بگ بلند استفاده کنید ولی استفاده از بگ های متوسط را فراموش کنید زیرا اصلا برای این نوع استایل ها مناسب نیستند.

تفاوت مانتو شومیزی و مونت

تفاوت مانتو شومیزی و مونت

شلوار اسکینی و یا مام فیت را فراموش نکنید

 درست است که شلوار مام استایل و بگ برای استایل های ترندی گزینه های محبوب تری هستند ولی این دلیلی نمی شود که از شلوارهای اسکینی و یا مام فیت غافل شوید. شلوار مام فیت و اسکینی هر دو جزو شلوارهایی هستند که برای هر سبکی از استایل می توانند معجزه کنند، پس برای مونت ها و مانتوهای شومیزی هم می توانند استایلی جذاب را خلق کنند. جالب است که بدانید این مدل شلوارها برای مانتوهای کوتاهی مانند مانتو کتی هم مناسب هستند.

تفاوت مانتو شومیزی و مونت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    و منی که همه رنگشو دارم ولی خوشم نمیاد دیگه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها